טאהא חשף: "נעדרתי מהמגרשים בגלל שיתוק בעצב הפנים"

לואי טאהא
לואי טאהא | אריאל שלום

אחרי שלא שיחק במדי הפועל באר שבע מאז ההפסד למכבי חיפה בדצמבר, הבלם חזר לאימונים וגילה: "הרגשתי תחושה לא מוכרת בפנים, הרופא אמר לי לשכוח מכדורגל בזמן הקרוב"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי היעדרות בת כחודשיים מהמגרשים, לואי טאהא חזר היום (שני) להתאמן במדי הפועל באר שבע ופרסם פוסט נרגש בעמוד האינסטגרם שלו בו חשף את הסיבה: "רק עכשיו אני יכול לשתף למה הייתי בחוץ: הרגשתי תחושה לא מוכרת בפנים ובדיקות הראו שאני סובל משיתוק בעצב הפנים", כתב הבלם.

טאהא הוסיף: "אסור להתאמן, אסור להתאמץ פיזית, או כמו שאמר הרופא 'תשכח מכדורגל בזמן הקרוב'. במקום להגיע לאימונים ולמגרש, השקעתי שעות בטיפולים, תרופות וטיפולי פיזיותרפיה. סבלתי מכאבים לא מוכרים ובעיקר תחושה לא מוכרת של שיתוק.

"שנים רצופות של כדורגל נעצרו כדי לטפל במשהו שנראה קטן, אבל פשוט עצר לי את כל מה שהייתי רגיל אליו. היום, אחרי שעות של טיפולים, חזרתי להתאמן ואני מאמין שבקרוב מאוד אחזור לכושר משחק מלא. אני חוזר עם מסקנה אחת פשוטה: הבריאות שלנו חשובה יותר מהכל, אסור לקחת אותה כמובן מאליו", סיכם.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

חזרתי היום לאימונים אחרי חודש בו הייתי מושבת. רק עכשיו אני יכול לשתף למה הייתי בחוץ ואת הסיבה למה לא יכולתי אפילו להתאמן כל כך הרבה שבועות. לפני כחודש הרגשתי תחושה לא מוכרת בפנים, בדיקות הראו שאני סובל משיתוק בעצב הפנים, מה שחייב מנוחה מוחלטת: אסור להתאמן, אסור להתאמץ פיזית, או כמו שאמר הרופא "תשכח מכדורגל בזמן הקרוב". במקום להגיע לאימונים ולמגרש, השקעתי שעות בטיפולים. תרופות, טיפולי פיזיותרפיה של שלוש שעות כל אחד, כאבים לא מוכרים ובעיקר תחושה לא מוכרת של שיתוק. שנים רצופות של כדורגל נעצרו כדי לטפל במשהו שנראה קטן, אבל פשוט עצר לי את כל מה שהייתי רגיל אליו. היום, אחרי עשרות שעות של טיפולים, חזרתי להתאמן ואני מאמין שבקרוב מאוד אחזור לכושר משחק מלא. אני חוזר עם מסקנה אחת פשוטה: הבריאות שלנו חשובה יותר מהכל, אסור לקחת אותה כמובן מאליו. תודה לרופאים, תודה לקבוצה וההנהלה ולצוות שגילו הבנה וסבלנות. תשמרו על עצמכם. בריאות לכולם❤️ #الحمدلله_دائماً_وابداً♥

A post shared by Loai Taha 20 (@loaitaha20) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי