שמח בבית"ר: חוגג ולוי ייפגשו השבוע, האופציה על קונטה תמומש

בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים | דני מרון

בבירה חגגו אחרי הניצחון הענק על מכבי חיפה, עטר זכה למחמאות: "זה היה החלום שלו" והעביר מסר באינסטגרם. הצרפתי הצטיין לאחר השיחה הקשה עם בניון. פלומיין גרם לסערה, סעיף מיוחד בחוזה של ממן נחשף

(גודל טקסט)
אושר בבית"ר ירושלים בבוקר שאחרי הניצחון המרשים, 0:2 על מכבי חיפה בטדי. בבירה עברו שבוע מטלטל בסוף חלון ההעברות עם החתמתם של אלירן עטר וחנן ממן רגע לפני סגירת חלון ההעברות, ומכירתו של אנתוני וארן להפועל באר שבע. במהלך השבוע האחרון תהו שחקני הקבוצה תהו מי יהיה המחליף של ליוואי גרסיה, שאתמול התברר שייעדר כחודש בעקבות פציעת ברך.

רוני לוי תרגל את פרדי פלומיין בכנף ימין, אבל חלק מהשחקנים תהו האם המאמן, שהעניש את פלומיין וגרסיה בתחילת העונה על חוסר מעורבותם במשחק ההגנה, ייתן לעטר את המפתחות. שיחה קצרה בין לוי לעטר באימון הבכורה הספיקה: לוי החליט לתת לו את המפתחות ואמר לו שהוא סומך עליו גם כשחקן כנף. גרצ'קין נדרש לאחריות הגנתית ותיאם ציפיות עם עטר ובית"ר יצאה נשכרת: עטר, שהודיע ללוי על רצונו לפתוח בהרכב למרות היעדר כושר משחק, התעלה ונראה מצוין מהדקה הראשונה.

"זה היה החלום של אלירן, לכבוש הערב, סגירת מעגל עם מה שקרה לו במכבי חיפה. הוא היה ענק, שיחק בחוכמה והאוהדים כבר התאהבו", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "האבסורד זה שבסוף הוא עזר לאיביץ' ומכבי ת"א". בימים אחרים, בית"ר הייתה מתרסקת בעקבות פציעה כמו של גרסיה. בכושר הנוכחי של שחקן הרכש הנוצץ, לוי, כבר הרבה פחות מודאג. החלוץ היה מאושר בסיום ועל רקע התמונה שלו כובש בפנדל כתב: "אני עדיין פה", ואולי שלח מסר למאמנו הקודם. 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I’m still here

A post shared by Eliran Atar (@eliranatar16) on


עטר וחוגג חוגגים בסיום: "זה היה החלום שלו" (דני מרון)

איתמר ניצן הלחיץ מעט את הצוות המקצועי כשנקע את האצבע במהלך אחד האימונים. מיד לאחר האימון הבטיח להם שישחק. אתמול, לאחר שהדף ופנדל סיפק כמה הצלות אדירות, אמרו לו בציניות חלק משחקני הקבוצה "כשאתה הודף פנדל ונראה ככה, תבוא עם פציעה כל שבוע". אגב פציעות, בבית"ר מוטרדים מהפציעה של דן איינבינדר והיום יתברר כמה זמן בדיוק ייעדר.

 
בבית"ר היו מרוצים אתמול לא רק מהיכולת, אלא גם מההקרבה של השחקנים. "יכולנו להגדיל את היתרון בכמה הזדמנויות, גם במחצית הראשונה וגם בשניה. הנעת הכדור הייתה פנטסטית. הרווחנו גם את הקהל אתמול, עלינו על חיפה בכל פרמטר. עטר, אזולאי וקריאף יכלו לגמור את המשחק הרבה קודם. קונטה ניטרל את רוקאביצה ומוחמד היה בכל מקום על המגרש. רוני הכין אותנו כמו שצריך, ברור שהוא חייב להמשיך", אמרו בקבוצה בסיום המשחק.

הבלם הצרפתי היה מהמצטיינים על כר הדשא בטדי אמש, ונראה השיחה הקשה שערך עם יוסי בניון בשבוע שעבר חדרה למוחו של הצרפתי, ששיחק עם המון שקט, קור רוח ולא הפסיק לרוץ על המגרש. בקבוצה התמוגגו מהיכולת של הבלם אתמול ואופטימיים לגבי האפשרות שיישאר גם בעונה הבאה בטדי. בניגוד אליו, נראה שפלומיין עדיין לא למד כיצד להתנהל. הקשר התגרה אתמול בקהל של מכבי חיפה וגרם לסערה, אבל רוני לוי הרגיע אותו ומנע עוד הרחקה שהייתה עולה לו בוועדת משמעת.
 

בבית"ר בדקו גם הלילה מה המניע שגרם לפלומיין מלהתגרות בקהל של מכבי חיפה. "פלומיין סיפר שהוא שמע נהמות לעברו והנושא ייבדק. הוא העיר על כך לטענתו לצוות השיפוט ועשה את האקט של פרישת הידיים לצדדים כאות מחאה נגד הנוהמים, כדי להגיד להם: זה מה שאני. בכל מקרה, רוני לוי דיבר איתו והוא אמר שהוא בסדר. נקווה שמקרים כאלה לא יחזרו", אמר גורם במועדון בסיום.

ומה עם חנן ממן? מתברר כי הקשר חתם על סעיף המקנה לו הארכת חוזה אוטומטית אחרי העונה הבאה, אם יבקיע או יבדל מספר מינימלי של שערים. הסעיף הזה ניתן לו אחרי שבמהלך המשא ומתן עלתה אפשרות להעניק לו פיצוי עבור הויתור על החוזה שלו בבאר שבע לעונת 2021/22. בדיטק כמו עטר, ממן ינסה להגיע למאזן דו ספרתי, 16 שערים, כדי לקבל חוזה לעונה הזאת.

בנושא אחר: השבועיים האחרונים לא היו קלים עבור רוני לוי. מאז ההודעה של משה חוגג להארכת חוזהו של המאמן, עניין עליו פורסם לראשונה בספורט1, בבית"ר היה מי שהעלה אפשרות לפיה חוגג לא ימהר עם הארכת החוזה של המאמן לאור היכולת בשני המשחקים האחרונים. מאחורי הקלעים, מתברר כי חוגג סיכם עם לוי ובניון כי הפגישה בניהם תיערך לאחר סדרת המשחקים שכוללת את מכבי חיפה. אתמול, שעות אחרי שחבק בן, חוגג הגיע למשחק, החמיא למאמן וחזר להתעסק בעניינים הפרטיים שלו. בבית"ר טוענים שהבעלים יזמן כבר במהלך השבוע הקרוב את המאמן לפגישה הזאת. אז תצא ככל הנראה ההודעה על המשך דרכו במועדון גם בעונה הבאה, כפי שבניון המליץ.


רוני לוי. צפוי להיפגש עם חוגג בשבוע הבא (דני מרון)

"עברנו חודש מורכב, קינדה עזב ושיחקנו עם הרכבים מתחלפים. נפלנו מהרגליים", סיכם המאמן בסיום. "אבל היום הגיע לנו הניצחון". בסיום המשחק אתמול נכנס משה חוגג לחדר ההלבשה והודה לשחקנים. מדובר בתופעה חרחגה עבור מי שאינו נוהג לדבר אחרי משחקים. "זאת הייתה המתנה הצנועה שלנו על הולדת בנו", סיכמו השחקנים בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי