קפילוטו עשוי לחזור לאימונים בשבוע הבא: "היה חסר לנו מאוד"

ניסו קפילוטו
ניסו קפילוטו | מאור אלקסלסי

הבלם שפצוע כבר חודש וחצי ייקבל זריקה מיוחדת כדי לזרז את חזרתו. במועדון רוצים להמשיך את התקופה הטובה גם בנתניה (שבת), יריבה ישירה לפלייאוף העליון. קאניוק ישוב ל-11, ציפייה לאוהדים רבים שיגיעו לתמוך

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה רוצה להמשיך את התקופה הטובה שלה שכוללת תיקו דרמטי נגד האלופה מכבי תל אביב ושני ניצחונות קודם לכן גם במשחק נגד מכבי נתניה ביום שבת, שמוגדר בקבוצה כקרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון. בקבוצה מהכרמל מאמינים כי ניצחון במשחק הזה עשוי להיות קריטי במאבק ולכן מצפים שאוהדים רבים יגיעו לדחוף את הקבוצה במשחק החוץ.

מבחינה מקצועית, חיים סילבס צפוי להחזיר להרכב את הקשר גידי קאניוק שנעדר מהמשחק האחרון בשל כרטיסים צהובים. לירן סרדל שעלה מהספסל במחזור האחרון נמצא גם כן בתמונת ההרכב.

בשבועות הקרובים יוכל לעזור לקבוצה גם ניסו קפילוטו. הבלם שנפצע במהלך ההפסד למכבי חיפה בדרבי ולאחר מכן שיחק מחצית אחת בלבד (נגד בית"ר ירושלים), סבל מבצקת בברכו ורק השבוע חזר לאימונים בצידי המגרש. ביום חמישי השחקן צפוי לקבל זריקה נוספת שתזרז את חזרתו למגרשים. המטרה היא שכבר בשבוע הבא יחזור להתאמן עם הקבוצה.


ניסו קפילוטו וגידי קאניוק. הקשר חוזר להרכב, הבלם יהיה כשיר בקרוב (מאור אלקסלסי)

"ניסו היה מאוד חסר לנו בתקופה האחרונה", אמרו בקבוצה והוסיפו: "אומנם גיא משפתי ומיקי סירושטיין עושים עבודה נהדרת אבל הם חזרו לאחר תקופה ארוכה שלא שיחקו ואסור לנו להסתכן עם מצבם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי