זלאטן שחוביץ' בראיון: "הרמה בישראל מצוינת, לא טעיתי כשהגעתי"

יואב תומר, זלאטן סחוביץ'
יואב תומר, זלאטן סחוביץ' | אריאל שלום

מגן מכבי נתניה סיפר במולדתו: "הכדורגל איכותי, הקהל נהדר והמועדון מרגיש כמו משפחה". על דראפיץ': "הוא מבין את השפה, זה יתרון. אני אוהב את ההשקפה שלו". על פרטיזן: "הייתי ראוי ליותר צ'אנסים"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה יכולה לסמן וי גדול עד כה על המגן השמאלי זלאטן שחוביץ', שבמשחקי הפתיחה שלו בקבוצה הצליח לסחוט שני פנדלים חשובים לטובת קבוצתו והפך לאחד השחקנים החשובים במערך של סלובודאן דראפיץ'. הבוקר (שלישי), הוא התראיין במולדתו והתייחס להתאקלמות, למאמנו ולהתפתחות הקריירה שלו.

"שמעתי את הדעות הקדומות על הליגה בישראל לפני שעזבתי ואמרו לי שהקריירה שלי יכולה להיפגע, אבל נכון לעכשיו אני בטוח שעשיתי את ההחלטה הנכונה", התייחס שחוביץ' לתחילת הדרך שלו בישראל. "הכדורגל כאן איכותי, אפילו מצוין בהיבטים מסוימים, הייתי אפילו אומר שהליגה איכותית יותר מהליגה בסרביה אבל זה יהיה אכזרי. בניגוד לליגה בסרביה, כאן כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה והפערים קטנים. קצב המשחק והנאמנות והקנאות של האוהדים מוכיחים לי שלא טעיתי", הבהיר המגן.

על תחילת דרכו במכבי נתניה: "הפרק פה התחיל מצוין עבורי. קיבלנו בסוף השבוע האחרון מול הפועל רעננה פנדל שסחטתי, פעולה שהביאה לנו שלוש נקודות. גם במשחק מול הפועל ב"ש לפני זה, סחטתי פנדל. עד כה הכל מתפתח בצורה אידיאלית. המטרה היא להיות בין שש הקבוצות הראשונות ולהעפיל לפלייאוף העליון, מה שיבטיח לנו עשרה משחקים נוספים. כרגע הפועל חיפה ממוקמת מעלינו ומחזיקה בכרטיס לפלייאוף, אך בשבת יש לנו את משחק העונה נגדם בנתניה. בעונה שעברה הקבוצה איבדה את הכרטיס לאירופה בפער של שתי נקודות בלבד".


דרוך לקראת "משחק העונה" מול הפועל חיפה. שחוביץ' (אריאל שלום)

שחוביץ' התייחס לכך שלא שיחק מספיק במדי קבוצתו הקודמת, פרטיזן בלגרד: "היתרון שלי הוא ששמרתי על כושר באמצעות עבודה עם אנדריי מילוטינוביץ', שהוא מומחמה בתחום. הופתעתי גם מעצמי שהצלחתי לעמוד בקצב המשחקים עד כה. פחדתי בהתחלה, אבל אני צעיר ומרגיש טוב. לרוץ מעולם לא הייתה בעיה בשבילי. עזבתי מוקדם, אבל אני לא רוצה ולא יכול להאשים אף אחד. זה קרה פשוט. אני יודע שהייתי ראוי ליותר צ'אנסים, אבל החיים ממשיכים וכל אחד מוצא את דרכו. אם יקראו לי יום אחד לשוב, אני חושב שיש ביני לבין פרטיזן קשה שאי אפשר לשבור".

על אוהדי מכבי נתניה: "הם נהדרים. כל המועדון מרגיש כמו משפחה. מאז שהגעתי היה לי מאוד קל להתרגל לאווירה ופיתחתי גשר עם הקהל, אך אני לא מבין את השפה ואת מה שהם שרים. הם שרים בקולי קלות, ולמדו גם את שמי. אני מניח שהם יודעים שאני נותן את המיטב שלי במשחקים. אמרתי להם שזו רק ההתחלה ושני הצדדים יודעים שהקבוצה יכולה לתת יותר".

על החיבור עם דראפיץ': "הוא שהוא מבין את השפה שלי, כך שזה יתרון גדול. אני אוהב את השקפת העולם שלו על כדורגל, את סגנון המשחק ההתקפי, את משחק הלחץ. אלו דברים שחונכתי לפיהם בפרטיזן בלגרד. אהבתי את קבלת הפנים של שחקן נבחרת מונטנגרו, פאטוס בצ'יראי, שפנה אליי והציע עזרה ולא צריך אפילו לדבר על איזה שחקן הוא. לפני שלושה ימים מול רעננה פיגרנו, הוא נכנס במחצית וכבש. גם לזאר צ'ירקוביץ הצטרף ויוסיף לנו ביטחון בהגנה. הוא יהיה איתי בדירה עד שייקלט, אז הקמנו מושבה בלקנית. גם סוטאזר מרקוביץ' כמעט חתם בקבוצה (העברתו נפלה כי חתם בלאריסה)".

 
מרוצה במכבי נתניה. זלאטן שחוביץ' (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי