איזי שרצקי לשחקנים: "מצפה מכם לתת 200%"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | צילום: ערן לוף

בעלי עירוני קריית שמונה הגיע לאימון הקבוצה, שוחח עם השחקנים וגיבה את קובי רפואה. לקאו יחזור מול מכבי ת"א (ראשון, 20:00, ספורט4) לאחר שנעדר בעקבות צהובים, אחמד עאבד בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)
תקופה לא פשוטה עוברת על עירוני קריית שמונה. הקבוצה הצפונית היא היחידה בליגת העל שטרם השיגה ניצחון ב-2020, כאשר היא מדורגת כרגע במקום ה-12 בטבלה, שלוש נקודות מעל הפועל רעננה שנמצאת מקום אחד מתחתיה. אחרי שני הפסדים רצופים, ביום ראשון מצפה לקבוצה המשחק הכי קשה שיש בליגה – מכבי תל אביב בבלומפילד (20:00, ספורט4).

במועדון ישנו חשש גדול מירידת ליגה, והדבר גרם לבעלים, איזי שרצקי, להגיע לאימון בכדי לערוך שיחה עם השחקנים ולדרבן אותם לקראת המשך העונה, זאת על אף שהודיע בתחילת העונה שהוא מעדיף לקחת צעד אחורה מהכדורגל. "כולכם צריכים לתת הרבה יותר ואני מצפה לראות את זה כבר במשחק הקרוב. אני מצפה מכם לתת 200% בכל משחק", אמר הבעלים.


שחקני עירוני ק"ש מאוכזבים (דני מרון)

"כולם פה צריכים להתעורר, כי אם לא אז נרד ליגה. אנחנו סופגים שערים קלים ונאיביים", הוסיף שרצקי. כמו כן, הוא הבהיר כי הוא נותן גיבוי מלא למאמן קובי רפואה, ומעמדו של האחרון כלל לא על הפרק ובכל מצב הוא יישאר בקבוצה עד לסיום העונה.

רפואה עצמו ניסה גם הוא לדרבן את שחקניו לקראת המפגש מול האלופה מוליכת הטבלה. עומר לקאו, שנעדר מהמשחק האחרון מול הפועל תל אביב בעקבות צהובים, ישוב לסגל, כאשר הבלם מרקוס דיניז נמצא בספק. אחמד עאבד עשוי לחזור להרכב.


קובי רפואה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי