יעקב שחר טלפן לאוהד בית"ר שהותקף, אלאבס תתבע את מכבי חיפה?

יעקב שחר
יעקב שחר | מאור אלקסלסי

דוד מרדכי, שלטענתו הותקף ע"י אוהדי הירוקים, זכה לטלפון מהנשיא. המועדון הספרדי טוען שירוקים הפרו את החוזה של פוקס. שועה עשוי לקבל הזדמנות ב-11 מול חדרה, אוהדים שהגיעו לטדי יזכו להנחה

(גודל טקסט)
אוהד בית"ר ירושלים, דוד מרדכי, שלטענתו הותקף על ידי אוהדי מכבי חיפה בסיום המשחק בין הקבוצות ביום שני, הפתיע כאשר שלח מייל לנשיא המועדון יעקב שחר, כך נודע לספורט1. נשיא הירוקים החליט לטלפן לאוהד באופן אישי ושוחח עמו. במהלך השיחה האוהד ביקש את עזרתו של שחר בתיקון רכבו והנשיא הבטיח לבדוק את הנושא וגם הבהיר שוב כי הוא נגד אלימות מכל סוג וייעשה ככל שביכולתו בכדי למגר את התופעה. במכבי חיפה אישרו את הפרטים.

בתוך כך, הירוקים חזרו היום (חמישי) לאימונים והגבירו את קצב ההכנות למשחק נגד הפועל חדרה בשבת (ישיר בספורט3 ב-19:45). הקבוצה רוצה לשכוח מההפסד הכואב לירושלמים ביום שני האחרון ולחזור למסלול בהקדם. "אסור לנו לבכות יותר מדי על ההפסד בירושלים ולגרור את זה למשחקים הבאים. הפער מהמקום הראשון עדיין סביר, אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו ובעיקר לחזור ליכולת שאפיינה אותנו העונה" אמרו הבוקר במועדון.

המאמן מרקו בלבול צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב לעומת זה שעלה עמו בטדי, כאשר דולב חזיזה צפוי לחזור ל-11 על חשבונו של מקסים פלקושצ'נקו. גם ירדן שועה עשוי לקבל הזדמנות בהרכב ובמקרה כזה, מי שישלם את המחיר הוא יאניק ווילדסחוט. שלושת שחקני נבחרת ישראל – סאן מנחם, נטע לביא וחזיזה, לא שוחררו מאימון הבוקר של הקבוצה ולמעשה יערכו היום אימון כפול. בחיפה הודו שהמצב אינו אופטימלי במיוחד, שכן המפגש עם חדרה רחוק 48 שעות בלבד, אך הבהירו כי יעמדו לרשות הנבחרת.

נטע לביא וסאן מנחם. יערכו אימון כפול (דני מרון)נטע לביא וסאן מנחם. יערכו אימון כפול (דני מרון)

גם ראשי המועדון מהכרמל הביעו אכזבה מההפסד לבית"ר, במיוחד לאור הקהל גדול הגיע לתמוך בקבוצה בטדי, ולכן החליטו כי כל אוהד שרכש כרטיס למשחק בירושלים יוכל להבטיח את מקומו ביציע הדרומי בסמי עופר בשבת הקרובה תמורת 10 שקלים.

בנוסף, בספרד דווח כי אלאבס בודקת עם היועצים המשפטיים של המועדון תביעה אפשרית כנגד מכבי חיפה. לטענת המועדון הספרדי, שהשאיל בחצי העונה הראשונה לירוקים את ז'אנדו פוקס, הקבוצה מהכרמל הפרה באופן בוטה את החוזה ביניהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי