פרנסיסקו ג'וניור פצוע, קאניוק וסירושטיין יחזרו להרכב

פרנסיסקו ג'וניור
פרנסיסקו ג'וניור | מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה נערכים למשחק נחוץ נגד מכבי נתניה (שבת, 14:45 בספורט3) ומצפים שתגיע כמות גבוהה של אוהדים. סילבס: "זה משחק חשוב במאבק על הפלייאוף העליון". הקשר בספק, סרדל עשוי לחזור ל-11

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המפגש נגד מכבי נתניה ביום שבת (14:45, שידור ישיר בספורט3), בידיעה שמדובר בקרוב ישיר על הפלייאוף העליון. קבוצתו של חיים סילבס נמצאת במקום החמישי יודעת שכל נקודה קריטית במאבק על הכרטיס לשישייה הראשונה.

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס אמר לקראת המשחק: "זה משחק חשוב במאבק על הפלייאוף העליון כי זה מפגש מול קבוצה שמתמודדת איתנו על כרטיס כדי להיות שם ומצפה לנו משחק קשה מאוד. יהיו לנו עוד קרבות כאלה עד לסיומה של העונה. אנחנו שמחים שמיקי סירושטיין וגידי קאניוק ישובו לסגל ויש תחרות טובה על ההרכב".

אגב נראה שהשניים עליהם דיבר סילבס ישוב להרכב בעקבות פציעתו של פרנסיסקו ג'וניור, שנמצא בספק למשחק. סירושטיין עשוי לשוב למרכז ההגנה בעוד ניקולה גולאן יחזור לעמדת המגן השמאלי. קאניוק לעומת זאת יפתח בחלק ההתקפי כאשר תומר אלטמן יחזור לספסל. גם לירן סרדל שחזר מפציעה ארוכה ונכנס כמחליף נגד מכבי תל אביב עשוי לחזור ל-11.

בחיפה ממקווים כי קהל אוהדים גדול ילווה את הקבוצה מכיוון שהתמודדות תיערך בשעה נוחה. סילבס: "אנחנו מצפים ומקווים שקהל שלנו יגיע לעודד ולתמוך בנו. זה מאוד חשוב וננסה לנצח ולגרום לקהל שלנו הנאה גדולה".




ישוב למרכז ההגנה של הפועל חיפה. מיקי סירושטיין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי