בצ'יראי וכהן ישובו להרכב נתניה, שמקווה לקבל דחיפה מהקהל

פאטוס בצ'יראי, שי ברדה
פאטוס בצ'יראי, שי ברדה | אריאל שלום

היהלומים ממשיכים בהכנות למשחק הגורלי מול הפועל חיפה (שבת החל מ-14:45, ספורט4), כ-6,000 אוהדים צפויים להגיע. דראפיץ' וברדה מתלבטים בין קהת למלמד, וגם: הכינוי הישראלי של בלם הרכש

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה המשיכו הבוקר (חמישי) בהכנות לקראת המשחק הגורלי מול הפועל חיפה (שבת החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט3), כשבקבוצה יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון תרחיק אותם מההעפלה לפלייאוף העליון אליו הגיעו בשנתיים האחרונות. יותר מ-700 אוהדים רכשו כרטיסים במכירה מוקדמת, כשנכון לרגע זה כ-5,000 הבטיחו את מקומם באצטדיון לקראת ההתמודדות ובמועדון מצפים שאלף נוספים יגיעו למשחק.

מבחינה מקצועית, צוות המאמנים עדיין מתלבט בנוגע לזהות ההרכב שיעלה בשבת, כשנראה כי ויקי כחלון יחזור לעמדת המגן הימני במקומו של כארם ג'אבר, כאשר גם פאטוס בצ'יראי, שנכנס במחצית מול הפועל רעננה והבקיע שער נהדר, צפוי לשוב ל-11. הקפטן אלמוג כהן, ששב מעונש הרחקה, יפתח במקומו של סתיו פיניש. במקביל, דראפיץ' וברדה מתלבטים בין גיא מלמד לרועי קהת, כשההחלטה תתקבל בסמוך לאימון המסכם.

מי שעוד צפוי להיות בסגל, אך הסיכויים שיפתח לא גבוהים, הוא בלם הרכש לזאר צ'ירקוביץ', שערך השבוע מספר אימונים מלאים עם הקבוצה, אולם בשל העובדה שתיאומו עם הבלם טים הויבך עדיין לא מלא, הוא עשוי להתחיל את המשחק על הספסל. בינתיים, הוא כבר זכה לכינוי ישראלי מחבריו לקבוצה: "אלעזר". 


בתמונת ההרכב. רועי קהת (אריאל שלום)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי