מימר: "זה המאני טיים, נעשה הכל כדי שחדרה תהיה בפלייאוף העליון"

שחקני חדרה חוגגים
שחקני חדרה חוגגים | אודי ציטיאט

רגע לפני המשחק בסמי עופר נגד מכבי חיפה (שבת, 19:45, ישיר בספורט3), המאמן הצהיר: "יש לנו את המטרות שלנו". לוסיו צפוי לאבד את מקומו בהרכב, אליאל פרץ יהיה כשיר?

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה חולמת על עונה שנייה ברציפות בפלייאוף העליון, ולהזכירכם זו רק העונה השנייה שלה בליגת העל אחרי 39 שנה בליגות הנמוכות, אבל כדי להצליח ולעשות סנסציה נוספת עליה לצלוח את שלושת המשחקים הקשים מאוד שמצפים לה במחזורי סיום העונה הסדירה – ובשבת מצפה לה אולי המשחק הקשה בליגה, בסמי עופר נגד מכבי חיפה (19:45, ישיר בספורט3).

במועדון מבינים כי יחסי הכוחות ברורים ומודעים לכך שהאוהדים הירוקים יגיעו בהמוניהם לאצטדיון, אבל בטוחים כי גורם ההפתעה יכול לשחק תפקיד. "אין לנו מה להפסיד במשחק הזה ונגיע דרוכים", אמרו בחדרה. גם המאמן שרון מימר ניסה לדרבן את שחקניו במהלך השבוע ודיבר בעיקר על דריכות במשחק ההגנה ומשמעת טקטית במשך תשעים דקות.

"אנחנו מגיעים למשחק חוץ הכי קשה בליגה מול קבוצה איכותית עם סגל מרשים", אמר מימר לקראת המשחק. "לנו יש את המטרות שלנו, ועל מנת להמשיך לקחת נקודות נהיה חייבים לשמור על משמעת ולדבוק בתוכנית המשחק שלנו בצורה מקסימלית. הגענו למאני טיים של העונה ונעשה את הכל כדי שחדרה תהיה בפלייאוף העליון".

מימר יקבל בחזרה את המוצהבים דיא לבאבידי ומוחמד אבו פאני והשניים צפויים לחזור להרכב, כאשר המאמן למעשה ימשיך בשיטת שלושה שחקני הגנה עם חגי גולדנברג כבלם. הקשר אליאל פרץ ערך היום אימון כמעט מלא ויעבור מחר מבחן כשירות, כשעל פי המסתמן אם הוא יהיה כשיר הוא יפתח במרכז השדה לצדם של ג'ורג' פוצ'יבה ומוחמד אבו פאני. מעבר לכך נראה כי מימר יבחר לא לפתוח עם לוסיו שנקנס השבוע ודווקא הזר החדש ג'וניור אוזוקווה יפתח במקומו.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, ירין חסן, ויסאם רבאח, חגי גולדנברג, יהב גורפינקל, ג'ורג' פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני, אליאל פרץ (סלומון דניאל), רועי זיקרי וג'וניור אוזוקווה.


לוסיו ופרץ. מימר יצטרך להחליט לגביהם (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי