אבוקות, שלטים ורימונים באימון בית"ר לקראת הפועל ת"א

אימון בית"ר ירושלים
אימון בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים

כ-300 אוהדים הגיעו לבית וגן כדי לתמוך בקבוצה לקראת המשחק ביום שני, בין השאר נתלה שלט שעליו נכתב :"תביאו לנו חזיר אדום". קריאף, עטר וממן ימשיכו בהרכב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

חם הבוקר (שישי) בבית וגן. בית"ר ירושלים האיצה את ההכנות לקראת המשחק ביום שני נגד הפועל תל אביב ולאימון הגיעו כ-300 אוהדי בית"ר ירושלים, מצוידים באבוקות וברימונים ובשלט "תביאו לנו חזיר אדום".

כזכור, אתמול החליט ארגון אוהדי לה פמיליה להגיע לאימון מלווה באביזרי עידוד והבוקר הוא הגיע בליווי אבוקות ורימוני עשן. האוהדים פרצו לכר הדשא, הצטלמו עם השחקנים כשעלי מוחמד היה אחד השחקנים המבוקשים מבחינתם. המאמן רוני לוי הפסיק את האימון לצורך כך והאוהדים שרו לשחקנים "תביאו לנו את הפועל".

לוי טרם תרגל את ההרכב הסופי לקראת המשחק ביום שני, אך נראה כי הוא ישמור על אותם 11 שפתחו במשחק האחרון, בניצחון 0:2 על מכבי חיפה. המשמעות: אלירן עטר, אופיר קריאף וחנן ממן ימשיכו בהרכב. כזכור, ליוואי גרסיה ודן איינבינדר ייעדרו בגלל פציעות. אנטואן קונטה ימשיך כבלם, כשטל בן חיים ואור זהבי ייאבקו על מקום אחד בסגל.

כבר אתמול הבטיחו את מקומם 16 אלף אוהדים לקראת המשחק, כשבבית"ר מצפים ש-20 אלף אוהדים יגיעו לטדי. "לכולם ברור מה חשיבות המשחק. זה לא עוד משחק עבור האוהדים ועבורנו", אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק.

אוהדי בית"ר באימון היום (האתר הרשמי)


האווירה מתחממת לקראת יום שני (בית"ר ירושלים, האתר הרשמי)


מוחמד זוכה לאהבת האוהדים הבוקר (בית"ר ירושלים, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי