דראפיץ' לפני הפועל חיפה: "לא היה שיגעון כזה בנתניה הרבה שנים"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | ספורט1

לקראת המשחק הקריטי במאבק על הפלייאוף העליון (שבת, 14:45 בספורט3), אמר המאמן: "אחרי השינויים שעשינו מצאנו איזון ואנחנו משחקים את הכדורגל שאנחנו רוצים". קהת זוכה לעדיפות על פני מלמד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

כשהיא ממוקמת במרחק של שתי נקודות מהפלייאוף העליון כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה, מכבי נתניה תארח מחר באצטדיונה הביתי את אחת היריבות העיקריות שלה במאבק, הפועל חיפה (שבת, 14:45 בספורט3). מי שהחל להתאמן עם הקבוצה במקביל לאי הודאות בנוגע להמשך קיומה של הליגה הסינית הוא האקס דיא סבע.

"זה משחק חשוב", אמר הבוקר המאמן סלובודאן דראפיץ' במסיבת העיתונאים, "דיברתי עם השחקנים על כך שגם בתחילת הליגה, שלא פתחנו טוב, אמרנו שזו ריצת מרתון. זה לא גביע שאתה הולך הביתה. לפני רעננה דיברנו על זה שכבר צריך להגביר קצב ולרוץ עד הסוף. כבר אין את העניין של לשמור כוחות. צריך לעשות ספרינט. אני שמח שהגענו למצב שאנחנו מתמודדים על הפלייאוף. אנחנו נראים יותר טוב בזמן האחרון וצברנו שמונה נקודות בארבעת המחזורים האחרונים. השלמנו סגל, אנחנו מתאמנים כמו שצריך ויש פה אווירה טובה".


על ההכנות
: "אנחנו נשחק את המשחק שלנו ואני מקווה שנשחק כמו במחצית השנייה מול הפועל רעננה. גם מול ב"ש היו לנו חלקים טובים. נצטרך להיות יותר יציבים במהלך המשחק כי יש לנו יכולות. זלאטן (שחוביץ', ת.ח) שהגיע וגם עזרא נכנסו לסגל ויש פה אווירה נפלאה וקבוצה קסומה. בהתחלה לא הייתי מרוצה ממה שבנינו, אבל עכשיו באמת יש משהו פנטסטי פה עם המון שמחה ונצטרך להראות את זה במשחק. ההתלהבות, הלחץ. ביחד עם האוהדים, ששמעתי שלא היה שיגעון כזה הרבה שנים".


קניקובסקי ועזרא. שחקני הרכש תרמו (אריאל שלום)

הלחץ הכבד על השחקנים: "זו העבודה שלהם. יש פה שחקנים שעברו את הלחצים האלה והם צריכים להתמודד. אני רואה איך החב'רה מחוברים אחד לשני ולפעמים אנחנו מקבלים ביטחון ומורידים לחץ האחד מהשני".

הסיכויים לפלייאוף: "בדרך כלל 34-35 נקודות מספיקות, אבל השנה אני לא יודע. צריך להסתכל משחק משחק ולהיות בחיים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מול הפועל חיפה".


הביקורות:
 "זו תוצאה של העונות הטובות שלנו. אנחנו לא קבוצה דורסנית כמו בעונה שעברה, אבל אחרי השינויים שעשינו מצאנו איזון ואנחנו משחקים את הכדורגל שאנחנו רוצים".


"משחקים את הכדורגל שאנחנו רוצים" (אריאל שלום)

על אלמוג כהן וקניקובסקי שזומנו לסגל הרחב של הבוגרת: "לאט לאט אנחנו רוצים ששחקנים כמוהם ושחקנים כמו קהת ועזרא, שנדחקו הצידה בשנים האחרונות ובאו למועדון רציני ורוצים להצליח, ישתלבו. זה אומר שעושים משהו יפה פה מעבר לביקורות".

הגעת הבלם החדש צ'ירקוביץ: "כל עוד שלא ניתן לו לשחק בליגה, לא נדע. הוא עדיין לא בכושר המקסימלי, הוא עושה מתכונת שונה משאר השחקנים בכל הנוגע לאימונים. הוא בא מאיזושהי פגרה ועדיין לא במאה אחוז. אם ניתן לו לשחק משחק שלם הוא עלול להיפצע. אני בונה עליו, אבל זה לא משהו שיהיה למשחק הקרוב".

מבחינה מקצועית, נראה שדראפיץ' וברדה עדיין לא סגורים על ה-11 הפותחים שלהם: אלמוג כהן ישוב להרכב במקומו של סתיו פיניש וכמוהו גם פאטוס בצ'יראי, אך צוות המאמנים עדיין מתלבט האם להמשיך לתת את הקרדיט לרועי קהת או לפתוח עם גיא מלמד כחלוץ שני.

לפחות על פי התרגולים האחרונים, נראה שקהת יהיה זה שיפתח, כאשר חן עזרא, עשוי לתפקד כחלוץ שני. צוות המאמנים ערך לשחקניו אסיפה ואף הקרין להם סרטון מוטיבציה במטרה לעורר את שחקניו לקראת המשחק החשוב.

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר (ויקי כחלון), טים הויבך, דולב אזולאי, זלטאן שחוביץ', אלמוג כהן, ניקו אולסק, גבי קניקובסקי, חן עזרא, רועי קהת (גיא מלמד), פאטוס בצ'יראי.




זוכה לעדיפות קלה על פני גיא מלמד. רועי קהת (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי