רשמית: ליאור זדה מונה למאמן סקציה נס ציונה

ליאור זדה
ליאור זדה | דני מרון

אחרי פיטוריו של עמיר תורג'מן, נועלת הטבלה החתימה את מאמן בית"ר נורדיה, שיחל את עבודתו אחרי רעננה בראשון: "קרב על החיים". סאקו טורה יפתח

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה מצאה את המאמן הבא שלה. נועלת הטבלה הודיעה הערב (שבת) על מינויו ליאור זדה, שהגיע מבית''ר נורדיה ירושלים מליגה א'. במועדון שוחחו עם המאמן והגיעו עמו לסיכום עקרוני מוקדם יותר וכעת הוא חתם אצל העולה החדשה לעונה וחצי. יחל את עבודתו אחרי המשחק מחר ב-19:00 מול הפועל רעננה.

 
 
זדה אימן בעבר גם את הפועל קטמון וקבוצתו החדשה היא הראשונה שלו בליגת העל. המאמן החדש הודה להנהלה על ההזדמנות והאמון והצהיר שהוא מאמין שהישארות בליגה היא משימת אפשרית. אגב, בימים האחרונים ראובן עטר, שהתפטר מתפקידו בבית"ר נס טוברוק בשבוע שעבר, הוצע למועדון.
 
 
בינתיים, מי שיעמוד על קווים מחר בקרב בין הקבוצה להפועל רעננה, שתי הקבוצות שנמצאות מתחת לקו האדום, הוא כידוע ארז בלפר. זה יהיה משחקו האחרון בתפקיד, ובמועדון דרוכים לקראת המשחק החשוב. שחקן סיפר: "זה קרב על החיים, אוי ואבוי לנו אם נפסיד. האווירה טובה עכשיו למרות הכל ואסור שוב לאבד נקודות. אנחנו באים לנצח".


ארז בלפר (דני מרון)

בגזרה המקצועית, הפעם בלפר יילך על שני בלמים, כשהמגן הימני נועם כהן יחליף בהרכב את פרנסיסקו דוטארי. גם סאקו טורה ישוב ל-11, ככל הנראה על חשבונו של מוסא מאזו. רז שטיין ימשיך להוביל את החלק הקדמי, ובקישור האחורי קיימת התלבטות בין אופק ביטון לאלעד שחף. 

הרכב משוער: עומרי גלזר, נועם כהן, איתי עוזרי, דריס וויטנס, רז נחמיאס, אלעד שחף (אופק ביטון), סביין לילאי, סאקו טורה, יחמיר היקה, דור כוכב (מוסא מאזו), רז שטיין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי