קהת שיחק למרות שאחותו נפטרה ולא סיפר על כך לאנשי מכבי נתניה

רועי קהת
רועי קהת | אודי ציטיאט

הקשר פתח ב-0:0 נגד הפועל חיפה, ברדה סיפר: "גילינו את זה אחרי המשחק, זה מראה על העוצמות של הבחור". על איבוד הנקודות: "רק היה חסר לנו שער, יש בקופה המון נקודות". סילבס: "לא נשקוט עד שנהיה בפלייאוף"

(גודל טקסט)

כ-7,500 צופים הגיעו היום (שבת) לאצטדיון בנתניה וציפו לראות קרב אמיתי בין מכבי נתניה להפועל חיפה, שתי קבוצות שנאבקות על מקומן בין שש הראשונות. אז קרב אמיתי על הדשא באמת היה ונרשם קצב גבוה, אבל הרמה לא הייתה גבוהה בלשון המעטה, מצבים כמעט שלא היו וכך השתיים נפרדו ב-0:0 ואיבדו נקודות יקרות שעלולות לעלות להן ביוקר בקרב על הפלייאוף העליון.

לאחר המשחק נודע לאנשי מכבי נתניה שהקשר רועי קהת, שפתח בהרכב והוחלף לקראת הסיום, החליט לעמוד לרשות הצוות המקצועי ושיחק וזאת למרות שאחותו נפטרה אתמול. אחד ממאמני הקבוצה, שי ברדה אמר על כך קול חנוק: "אני רוצה להשתתף בצער משפחת קהת. קיבלנו את ההודעה לפני עשר דקות ובכלל לא ידענו מזה. אחות של רועי נפטרה אתמול. אני חושב שזה מראה על העוצמות של הבחור הזה. המאמנים שלו לא ידעו מזה והוא רצה לשחק את המשחק ולבוא למען הקבוצה. ליבנו איתם ונגיע להלוויה מחר. נקווה שנדע ימים שמחים יותר למכבי נתניה".

על המשחק אמר ברדה: "אני לגמרי מאוכזב מהתוצאה, אבל לחלוטין לא חושב שזה נגמר. היינו צריכים להבקיע, כי הגענו לשלושה או ארבעה מצבים – זה לא יותר מדי, אבל זה מספיק. ידענו שזה יהיה משחק חפירות ונשארו בקופה עוד שש נקודות, שזה המון, אז נקווה לעמוד במטרה".

הבעיה של מכבי נתניה, שהבקיעה 23 שערים ב-24 משחקים: "אני מסכים שזו בעיה, כי אנחנו מגיעים למצבים ולא מבקיעים. נתנו על כך את הדעת, אבל זה לא מספיק. היום שיחקנו כדורגל והקבוצה רצתה, אבל החמצנו. אני אומר שוב – מכבי נתניה זה מועדון מספיק גדול כדי להיות בפלייאוף העליון. הלחץ לא משפיע ואנחנו עושים את הכל כדי לכפר על חצי העונה הראשון שלא היה טוב. מסתכלים כבר על קריית שמונה בשבוע הבא".


הזדמנות אחרונה בשבוע הבא בקריית שמונה
: "זו הזדמנות. נצטרך לשחק כמו היום, רק להבקיע שער אחד יותר".


ברדה על הקווים. מרוצה מהיכולת (אודי ציטיאט)

השוער דני עמוס הוסיף: "קשה לי לומר שהאוהדים יצאו מאוכזבים, כי שיחקנו כדורגל יפה. נכון שלא השכלנו להבקיע וזה חבל כי אנחנו במירוץ על הפלייאוף העליון. אני רוצה להודות לקהל שבאו בכמויות ותמכו – אין כמו הקהל שלנו ואנחנו צריכים אותו. אם אני זוכר נכון, גם לפני שנתיים היינו צריכים ניצחון בקריית שמונה, עשינו את זה ועלינו לפלייאוף. אנחנו משחקים כדורגל אחר וזה לפעמים טוב ולפעמים לא טוב, אבל אנחנו מאמינים בכדורגל שלנו ובדרך שלנו ומקווה שתהיה תוצאה טובה".

על הבלם לזאר צ'ירקוביץ' שערך הופעת בכורה: "זה היה לא פשוט והיה קצת בלבול בהתחלה, אבל הוא שחקן עם המון ניסיון, גם אני מנוסה ומצאנו את הדרך לשחק יחד. לדעתי היה לו משחק מצוין היום ובכלל לכל הקבוצה".


בן בסט מול הגנת מכבי נתניה. "היה בלבול בהתחלה" (אודי ציטיאט)

הפועל חיפה תפגוש בשני מחזורי סיום העונה את סקציה נס ציונה בסמי עופר ולאחר מכן תתארח בבלומפילד אצל בני יהודה למה שעשוי להיות קרב ישיר על מקום בפלייאוף. המאמן  חיים סילבס לא התרגש מדי ואמר על איבוד הנקודות: "אנחנו לא רוצים לדבר על השבוע הבא, אלא על היום. זה משחק סופר קשה, מול קבוצה מוכשרת כמו נתניה שתשתמש בכל הכלים שלה כדי לנצח את המשחק. האסטרטגיה שלנו הייתה להחזיק עד המחצית השנייה, אז הכל ייפתח ונוכל לנצח. אני קצת מאוכזב כי פספסנו ברגעים האחרונים בהתקפה, אבל זה היה משחק הקרבה, יצאנו בתיקו ואנחנו ממשיכים הלאה".

 
 
הסיומת שלקתה בחסר: "זה עניין של החלטות, דיוק בפעולה האחרונה. זה היה חסר לנו קצת, אבל אין לי טענה. יכולנו לעשות יותר בהתקפה, אבל זה היה משחק קצבי מול קבוצה שמבלגנת את המשחק והצלחנו לתת לה קונטרה. לא הצלחנו אמנם להביך את נתניה, כי לא היינו שקטים וחיפשנו כל הזמן עוד מסירה, אבל לפעמים כובשים גם מבעיטות מחוץ לרחבה וזה משהו שלא עשינו מספיק. זה היה משחק גברי, חזק ועוצמתי ואני שמח ממחוייבות השחקנים".
 
 
אם הם יהיו בפלייאוף: "אנחנו עושים את הכל כדי להיות שם. לא יודע לומר אם זה יקרה או לא, אבל אני מבטיח שניתן את הכל עד טיפת הדם האחרונה. לא ננוח ולא נשקוט עד שזה יקרה".
 
 
אי שיתופו של ורמוט חרף קריאות הקהל: "אני מרוצה ממנו ומהאימונים שהוא עורך, אבל הוא עוד יקבל את ההזדמנות שלו".


ורמוט. האוהדים ציפו לראות אותו על הדשא (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי