אבוקסיס: "לא היו לנו מצבים, אבל היה לנו לב אחד גדול"

אלישע לוי, יוסי אבוקסיס
אלישע לוי, יוסי אבוקסיס | דני מרון

המאמן התייחס ליכולת הלא משכנעת של ב"ש: "הדבר הכי חשוב הוא התוצאה, אני יודע שחסרה איכות אך צריך לדעת לנצח בכל דרך". על המפגש נגד האקסית: "עברנו הרבה יחד, משחק לא רגיל". לוי: "הפלייאוף? נילחם עד הסיום"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השיגה הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות כשגברה 0:1 על בני יהודה. המאמן יוסי אבוקסיס שזכה לטקס מרגש לפני המשחק, הצליח אמנם לנצח את האקסית אך נהנה מלא מעט מזל, כשהיכולת של הקבוצה מהדרום הייתה מאכזבת מאוד. 

אבוקסיס שמחזיק במאזן של 12 נקודות מתוך 21: "שיחקנו מול קבוצה חזקה ובאמת טובה שבאה מוכנה. אני מכיר אותה היטב. היה לנו לב גדול במשחק הזה. לא היו לנו מצבים, היינו צריכים לנצח בכל דרך שהיא. לא בכדורגל גדול אבל אנחנו מאורגנים בהגנה ועד לדקות האחרונות הם לא הגיעו לשום מצב ואוהד לויטה הציל. כמובן שחסרה יכולת, אני לא משקר את עצמי בניצחונות וגם לא קובר את עצמי בהפסדים. הם שיחקו הגנתי כזה ולכן לא הגיעו למצבים. בכדורגל צריך לדעת ממצבים נייחים וזה מה שעשינו".
 
 
בעיטה אחת למסגרת וקרן אחת: "הנתון הכי חשוב זה התוצאה. אתה יכול לבעוט תשע פעמים למטוס ופעם אחת הכדור ייכנס. אני נוטה לפרגן לבני יהודה על היכולת שלהם בהגנה. לדעתי הניצחון היה מוצדק, היינו טובים לאורך כל המשחק".

יוסי אבוקסיס עם ברק אברמוב. "זה לא היה משחק רגיל" (דני מרון)

 

איך זה לשחק נגד בני יהודה ברמה האישית: "יש שם הרבה אנשים שאני אוהב, הייתה לי כאן תקופה נהדרת, זה לא היה משחק רגיל, זה נכון, אבל עברנו כל כך הרבה דברים, כישלונות, הצלחות, האמוציות נגמרות עם שריקת הפתיחה".
 
 
אלישע לוי נשאל על הסיכויים לפלייאוף העליון: "אנחנו ניאבק עד הדקה האחרונה אם יש סיכוי. בכדורגל אין מגיע. שלטנו, תקפנו, הגענו להזדמנויות אך מי שכובש שערים מנצח. ניקח את היכולת הטובה שלנו ונמשיך הלאה".
 



שחקני הפועל באר שבע חוגגים, עצב גדול בבני יהודה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי