אכזבה בהפועל חיפה ממשחק ההתקפה. כץ: "ורמוט עוד יעזור לנו"

חיים סילבס, יואב כץ
כץ וסילבס. "שמח שהוא ממשיך איתנו" | מאור אלקסלסי

למרת התיקו החלש עם נתניה, בקבוצה של סילבס התעודדו ממשחק ההגנה: "השחקנים נלחמו והשתדלו, אין לי טענות אליהם". הקשר הותיק שאפילו לא התחמם, העלה פוסט לאוהדים: "תודה על התמיכה והחיזוקים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה לא חגגו אחרי התיקו 0:0 עם מכבי נתניה, אבל גם התעודדו מהעובדה שהצליחו לשמור על רשת נקייה, ומקווים שהנקודה שהשיגו אמש תוכל לעזור במאבק על הפלייאוף העליון. בקבוצה של חיים סילבס שיבחו את משחק ההגנה של הקבוצה, אך התאכזבו מהחלק ההתקפי: "יש שחקנים שצריכים לתת יותר ובעיקר ליצור יותר מצבים" אמרו בקבוצה.

גם הבעלים יואב כץ שידר על אותו קו: "השחקנים נלחמו והשתדלו, אין לי טענות אליהם, אבל לצערי לא הייתה לנו רגל מסיימת. בכל זאת, אני מקווה ששאר תוצאות המחזור יעזרו לנו ושננצח את המשחק החשוב נגד נס ציונה". 

מאמן הקבוצה אומנם ניסה לבצע חילופים התקפיים לקראת הסיום כאשר הכניס את נס זמיר ואופיר מזרחי, אבל השניים לא הביאו את הבשורה מהספסל. מי ששוב לא שותף היה הקשר גילי ורמוט, שלמרות המחמאות של סילבס על היכולת הטובה שמציג באימונים, אפילו לא התחמם לאורך כל המשחק. הקשר עצמו העלה פוסט לאחר המשחק ובו כתב: "תודה רבה לכל האוהדים על התמיכה והחיזוקים, זה לא מובן מאליו. מחכה להזדמנות שאוכל להחזיר לכם".  גם הבעלים מעוניין לראות את ורמוט חוזר לרוטציה ועשוי לשוחח עימו מהלך השבוע: "גילי עוד יעזור לנו רבות העונה". 


גילי ורמוט. נדחק אל קצה הספסל (אודי ציטיאט)

המגן דור מלול, שהיה אחד המצטיינים במשחק, אמר בסיום: "מחצית ראשונה פחות טובה שלנו, היינו פחות מאורגנים. אבל במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר. אם היינו קצת יותר מרוכזים אולי יכולנו להוציא יותר נקודות, בשנה שעברה למדנו שכל נקודה חשובה בדרך לפלייאוף ואני לא אתנצל על הנקודה הזאת". 

המגן התייחס להמשך המאבק על הכרטיס לפלייאוף: "יש לנו משחק חשוב מול נס ציונה, נקווה שכל הקהל הגדול שבא לנתניה יגיע. אנחנו משתדלים כמה שפחות להתעסק באחרים, נעשה הכל כדי לנצח במשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי