באשדוד מאושרים: "אנחנו כבר לא חלק ממאבק ההישארות בליגה"

רן בן שמעון
רן בן שמעון | לירון מולדובן

ה-1:3 על כפ"ס יצר פער משמעותי מהקרב האדום וגם המאמן רן בן שמעון הודה: "כנראה שלא נהיה בפלייאוף העליון ולא מגיע לנו להיות שם, אבל עוד תראו קבוצה התקפית ומאוזנת". גורם: "בעונה הבאה המטרה להיות בצמרת"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד ניצחה אתמול (שבת) באצטדיון המושבה 1:3 את הפועל כפר סבא והשיגה את שלוש הנקודות אולי הכי חשובות שלה העונה. היכולת הטובה שהציגו שחקניו של רן בן שמעון הובילו לניצחון שפער פער של חמש נקודות מכפ"ס שבמקום ה-11 ותשע נקודות מקריית שמונה שבמקום ה-12 שמעל הקו האדום, עוד לפני שהקבוצה של קובי רפואה תתארח הערב בבלומפילד נגד מכבי תל אביב (החל מ-20:00 בספורט4).

גורם במועדון סיפר הבוקר (ראשון): "אשדוד לא תהיה העונה בפלייאוף העליון, אבל ההחמצה היא בחוסר היציבות מתחילת העונה. המשימה של רן בן שמעון – והוא אומר את זה בקול רם – היא להיות בעונה הבאה עם קבוצה איכותית בצמרת ליגת העל, ויש לו את חומר השחקנים למהלך".

אשדוד מדורגת במקום העשירי בזכות הניצחון, אבל רחוקה כבר חמש נקודות מהפועל חיפה השישית בטבלה וזה עוד לפני שהפועל ת"א שיחקה המחזור – אם היא תנצח בטדי, הפער מהפלייאוף העליון יגדל לשש. "אנחנו לא בפלייאוף העליון וכנראה שלא מגיע לנו להיות שם", אמר רן בן שמעון, "לכול דבר יש את הסיבה. אשדוד היא קבוצה שההתקפה היא ב-DNA שלה והיא תהיה בהמשך קבוצה מאוזנת. צריך להביט חיובי וזה ייקח זמן. יש ניצחונות של אופי והיה גם קצת מזל, כי כשאנחנו יותר התקפיים, אנחנו גם חשופים מאחור".


יחזקאל ודוד. בעונה הבאה בצמרת? (מאור אלקסלסי)

האימונים לאורך השבוע היו ארוכים וממוקדים בהקניית היסודות והביטחון במהלכי הכדור ולמידה תוך זמן ארוך מול מכשיר הוידאו. הצוות המקצועי תרגל באימון המסכם מערך והרכב שחקנים שהיה אמור לעלות בהרכב הפותח, אבל נערך שינוי לאחר חשיבה מקצועית, כשגם הפציעה של הבלם ניר ברדע באימון המסכם הביאה לשינוי בהרכב, ממנו נעדרו שני שחקני הרכש הזרים ראנן ראייס וג'ימי מארין וכן המוזמן החדש לנבחרת ישראל, מוחמד כנעאן.

עד לסיום העונה הרגילה נותרו שני מחזורים וכבר בשבת תגיע לאצטדיון הי"א קבוצת מכבי חיפה ובמחזור שאחריו תשחק אשדוד באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים. בקבוצה לא מתרגשים מהמשחקים נגד השתיים ואומרים: "קשה לשחק נגד קבוצה כמו כפר סבא הנאבקת על חייה בליגת העל. המשחק נגד מכבי חיפה יהיה מאתגר במיוחד. היום אשדוד נזכרת במצב בו הייתה באותה תקופה בעונה שעברה, עם רגל וחצי בליגה הלאומית ועכשיו אנחנו לא בסיפור הזה אחרי הניצחון על כפר סבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי