רוני לוי: "רוצה להישאר בבית"ר, אבל כרגע אני לא מתעסק בזה"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

המאמן נשאל במסע"ת לקראת הפועל ת"א על החיבוק עם שועה לפני שבוע: "במכבי חיפה לא אהבו את זה? אז לא". קריאף על עטר וממן: "חדר ההלבשה חזק וכל אחד היה משתלב מצוין"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שבוע בלבד לאחר שהר הגעש התפוצץ ובית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את מכבי חיפה, מחר (שני) שוב צפויים כ-20 אלף צופים להגיע לאצטדיון טדי שיארח את משחק נעילת המחזור ה-24 בליגת העל בין הצהובים שחורים של רוני לוי להפועל תל אביב.

בעקבות ניצחונה של מכבי חיפה אמש על חדרה, הירושלמים שוב במרחק תשע נקודות מהמקום השני ולקראת סיום העונה הסדירה, כשלקבוצה נותרו בשני המחזורים האחרונים משחקים מול הפועל חדרה (בחוץ) ומ.ס אשדוד (בבית), בבירה יודעים שכל מעידה עלולה להותיר אותם מחוץ לקרב על הסגנות ובעיקר לסכן את כרטיסם כדי לשוב למפעל אירופי בעונה הבאה.

על עתידו בקבוצה אמר רוני לוי: "המשחק הקרוב הוא מאוד חשוב לקבוצה ולקהל ומעבר לזה אני לא מתעסק בשום דבר אחר. אני רוצה להישאר בבית"ר ירושלים, אבל זה בכלל לא הזמן להתעסק בזה. אנחנו בשיאה של העונה, לפני אחד המשחקים החשובים ביותר, ורק בזה אנחנו מתרכזים".

על כך שבמכבי חיפה לא אהבו את החיבוק שלו עם ירדן שועה והיכולת במשחק: "אז הם לא אהבו. לגבי המשחק, הייתה לנו בעיה בקבלת ההחלטות לפני הבעיטה האחרונה, אבל החלפנו מספר שחקנים בחלק הקדמי ולפעמים לייצר תקשורת בין השחקנים ולייצר הבנה עיוורת לוקח זמן".


רוני לוי. "לוקח זמן לייצר הבנה עיוורת" (דני מרון)

על הפועל תל אביב: "הם החליפו מאמן ומאז עשו ריצה טובה מאוד של תוצאות – ממצב של קרבות תחתית הם נאבקים על הפלייאוף העליון. כולם יודעים שהפועל ת"א קבוצה חזקה שמאוד קשה לשחק נגדה ולכך אנחנו נערכים. אנחנו גם מרגישים שזה משחק מיוחד וחשוב מאוד עבור הקהל שלנו ואם ניתן לו סיבה לשמוח זה יהיה נהדר".

אם יש אופוריה לאחר הניצחון על חיפה: "אנחנו נזכרים בהפסדים להפועל כפר סבא ולבני יהודה ויורדים לקרקע. אנחנו לא בשלב שאנחנו אחרי רצף ניצחונות ויכולים להיות רגועים. כל משחק טוב נותן ביטחון, אבל צריך לקחת אותו ולהישאר על רגליים על הקרקע ולדעת שהמשחק הבא כבר יהיה קשה יותר, כי גם היריב רואה אותנו ונערך בהתאם".

הקרב על המקום השני: "אני יכול לומר בכנות שחששתי מעזיבת גדי קינדה, כי גם היו לנו מספר פצועים. אז נכון שעדיין חסרים לנו איינבינדר וגרסיה, אבל יש לנו ביטחון, אנחנו מרגישים בתוך הקבוצה שיש לנו איכות ופוטנציאל כדי לנצח את המשחק הקרוב, לייצר רצף וכך נוכל לחשוב על הכל".

שחרור וארן שלא הותיר חלוץ טבעי פרט לאזולאי: "יש לנו פתרונות פנימיים, כי גם פרדי פלומיין, גם ליוואי גרסיה וגם אלירן עטר יכולים לשחק בשפיץ".


עטר ופלומיין. יכולים לשחק בחוד במידת הצורך (דני מרון)

לצד המאמן גם ישב אופיר קריאף שהוסיף: "התחושות טובות, אנחנו בציפייה שהמשחק יתחיל ומקווים לתת נחת לאוהדים. מחכים כבר שיתחיל המשחק. העוצמות של הקהל עזרו לנו נגד מכבי חיפה בהמון דקות, הם היו איתנו במשך 90 דקות וזה עזר לנו לביטחון – אני מקווה שהם יגיעו באותה גישה גם למשחק הבא. בית"ר ירושלים קבוצה שתמיד שואפת לכמה שיותר ניצחונות והישגים ואנחנו בדרך הנכונה".

השתלבותם של עטר וממן: "יש לנו חדר הלבשה מאוד חזק השנה, אז לא משנה מי מגיע, הוא יתקבל בצורה מעולה. גם על הדשא ראיתם שהם השתלבו היטב ונתנו משחק טוב. מקווים שזה רק ימשיך ככה ושנהנה מהם עד סוף העונה".


עטר וקריאף. "חדר ההלבשה מאוד חזק" (דני מרון)

עוד לפני מסיבת העיתונאים ערכה בית"ר את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. כזכור, אתמול תרגל רוני לוי את ההרכב שפתח מול מכבי חיפה. המשמעות: אלירן עטר שוב יפתח בכנף, חנן ממן במרכז הקישור ומקס גרצ'קין ואנטואן קונטה, שפתחו במשחק האחרון, ימשיכו גם הם בהרכב. רוני לוי ערך אסיפה, הקרין את המשחק האחרון מול מכבי חיפה, בה אמר לשחקנים: "היינו צריכים לסיים מוקדם יותר את המשחק, רק במזל לא ספגנו בסוף".

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, מקס גרצ'קין; עלי מוחמד, אופיר קריאף, חנן ממן, פרדי פלומיין, אלירן עטר; שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי