הפועל תל אביב אמורה לשלם לנושים הזרים 20 מיליון ש"ח

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

האדומים קיבלו מכתב התראה נוסף זכר לחובות העבר והתבקשו להסדיר את התשלום בשבועות הקרובים. גורם בכיר מרגיע: "הסיפור מוכר ומתמשך, פרקליטי המועדון מטפלים בזה יחד עם ההתאחדות לכדורגל"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

פרשת חובות העבר של הפועל תל אביב שוב חוזרת לכותרות. בסוף השבוע פיפ"א העבירה מכתב להתאחדות לכדורגל את הנימוקים לדרישותיהם להסדיר את החוב בתוך מספר שבועות לקשר הברזילאי אבדג'י בסכום של 3 מיליון שקלים ועוד סכום של 100 אלף שקלים לבאטה בוריסוב עקב אי תשלום על כרטיס השחקן של נמניה ניקוליץ'.

בפיפ"א הבהירו כי מדובר בשלב הראשון של התביעות שהוגשו כמעט במקביל נגד 'הראל החזקות' מהסיבה המרכזית כי למרות הליך הפירוק שעברה הקבוצה בשנת 2017, מדובר באותה קבוצה והחובות לשחקנים ולקבוצות עדיין קיימים.

גורם בכיר בהפועל תל אביב אמר: "הסיפור מוכר ומתמשך ואין עכשיו שום דבר ושום השלכות על העונה הנוכחית. לא בהורדת נקודות ולא בהורדת ליגה. פרקליטי המועדון מטפלים בזה יחד עם ההתאחדות לכדורגל".


"אין שום השלכות לעונה הנוכחית". בהפועל תל אביב מרגיעים (דני מרון)

הפועל תל אביב חייבת בסך הכל לנושים, לבאטה בירסוב, למאמן ססאר מנדיונדו ולשחקנים הזרים אבדג'י, לוקאס וינטרה וקלאודיו בומבה סכום של 20 מיליון שקלים. כבר לפני כמה חודשים העבירה הקבוצה בקשה לפיפ"א לאחד את כל התביעות הכספיות והבירה כי החוק בישראל מונע תביעות או דרישת תשלום במדינה שמחוץ לגבולות ישראל.

ההודעה האחרונה בנושא הועברה לפיפ"א על ידי הפועל תל אביב אשר הבהירה כי היא תגיב בתוך פרק זמן קצר ערעור לבית הדין הגבוה לספורט (CAS) ותמתין לתשובה על מנת להחליט כיצד להמשיך בהליך המשפטי.

יש לציין כי הפועל תל אביב קיבלה את אישור הבעלות הנוכחית מההתאחדות לאחר שקבוצת הניהול הנוכחית הבטיחה לעזור בנושא הסדר החובות ומלבד ההתאחדות לכדורגל, גם שני המפרקים שאול קוטלר וחן ברדיצ'ב מעורבים במהלך למציאת פתרון.

אבדג'י. דורש מהמועדון 3 מיליון שקלים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי