כץ: "לוסיו היה אופציה מאוד יקרה, 100 אלף יורו זה הרבה בשבילי"

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה התראיין ב-103FM ודיבר על הרכש בינואר: "אני מרוצה מהחיזוק שהגיע, היו לנו המון פציעות והצלחנו להתגבר על זה". אי הכללתו של ורמוט: "אם זה לא היה מקצועי, הייתי מתערב"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הסתבכה מעט במאבק לכרטיס לפלייאוף העליון לאחר שנפרדה אתמול (שבת) ב-0:0 משמים נגד מכבי נתניה. אמנם חבורתו של חיים סילבס עדיין נמצאת במקום השישי אך היא עלולה לאבד את המקום בפלייאוף העליון בתום המחזור אם הפועל תל אביב תפתיע את בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. בעלי הקבוצה יואב כץ דיבר הערב בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ונשמע אופטימי לקראת המשך העונה.

על התיקו מאכזב בנתניה: "אני לא מגדיר את המשחק כסיוט, במחצית הראשונה היינו פחות טוב ובמחצית שנייה שיחקנו יותר טוב. אני חושב ששיחקנו גרוע הייתה טקטיקה מסוימת, חילקנו את הנקודות ונמשיך הלאה. נס ציונה? אני לא חושב שזה ניצחון ברור מראש".

החיזוק בינואר: "אני מרוצה מהחיזוק שהגיע, בינתיים יאקוב סילבסטר כבש פעמיים, מיקי סירושטיין עוזר מאוד להגנה, שחקני ההגנה שלנו פצועים עד סוף העונה. תומר אלטמן טוב וגם אופק פישלר. היה לנו חוסר מזל כי שבעה שחקנים נפצעו לנו והצלחנו להתגבר על זה".

למה לא קנית את לוסיו: "הוא היה אופציה מאוד יקרה. 100 אלף יורו זה יקר לי. אבל אנחנו התחזקנו בשחקנים אחרים ואנחנו מאוד מרוצים מהם".


"לוסיו היה אופציה יקרה" (אודי ציטיאט)

גילי ורמוט לא משחק במשחקים האחרונים תעשה לנו סדר: "גילי באמת לא שיחק בשני המשחקים האחרונים לצערי הרב. אני מאוד מסמפט אותו, אם זה היה משהו אישי הייתי מתערב אבל זה עניין מקצועי. לא דיברתי עם ורמוט, היחסים ביני לבין ורמוט מצוינים ואם הייתי חושב שזה אישי הייתי מתערב".

על מחלקת הנוער: "העתיד שלנו הוא פנטסטי, היו לנו הישגים שאף פעם לא היו במועדון. היה לנו גביע מדינה, היה לנו אלוף האלופים היה לנו גביע הטוטו, אלו הישגים שאף לא היו במועדון. ניצחנו את מכבי חיפה. יש לנו הישגים בלי סוף. אני אומר שב-16 השנים האחרונות הן השנים הכי טובות בתולדות המועדון, אבל בוחרים להסתכל על התפל וחבל".


"ה-16 השנים האחרונות היו הטובות ביותר בתולדות המועדון". יואב כץ (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי