סילבס שוחח עם כץ על המשך דרכו, אופטימיות לגבי הפלייאוף העליון

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

על אף האכזבה מהירידה למקום השביעי, המאמן אמר לשחקנים: "זה תלוי בנו". דריכות שיא לקראת נס ציונה. השניים שוחחו ללא קשר להעפלה למקום השישי אם כי במקרה כזה חוזהו יוארך אוטומטית. ג'וניור התאמן ויישחק בשבת

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה קיבלו באכזבה את הניצחון של הפועל תל אביב אתמול (שני) באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים שהוריד את הקבוצה למקום השביעי, מחוץ לפלייאוף העליון. למרות זאת, במועדון מאמינים כי ההעפלה לפלייאוף תלויה בהם והמשחק הקרוב נגד העולה החדשה סקציה נס ציונה הוא משחק העונה.

המאמן חיים סילבס שוחח עם השחקנים ואמר להם: "אני מעריך את העבודה שעשיתם במשחק נגד מכבי נתניה, אבל הפנים כבר קדימה למשחק נגד נס ציונה. הגורל שלנו תלוי בנו ואנחנו יכולים לעשות את זה".

מעבר לכך, המאמן כבר החל בשיחות עם הבעלים יואב כץ על המשך התקשורת ביניהם ללא קשר להעפלה לפלייאוף העליון, אולם העפלה לשישייה הראשונה תבטיח למאמן חוזה לעונה נוספת. מאז הגעתו של כץ, הקבוצה התברגה בפלייאוף העליון רק פעם אחת – בעונת 2017/18 בה זכתה בגביע המדינה לאחר ניצחון עם בית"ר ירושלים, כשניר קלינגר עמד על הקווים. את הליגה הסדירה תסיים הפועל חיפה במשחק חוץ נגד בני יהודה.

שחקני הפועל חיפה. במועדון אופטימיים לגבי הפלייאוף העליון (מאור אלקסלסי)

מבחינה מקצועית, סילבס יקבל בחזרה את הקשר פרנסיסקו ג'וניור שלא היה בסגל במשחק נגד נתניה אבל ערך אתמול אימון מלא. בנושא אחר, מחר הייתה הקבוצה אמורה לעמוד הקבוצה לדין על קריאות גזעניות וזריקת קופסת סוכריות במשחק החוץ נגד מכבי נתניה, אך הדיוון נדחה לבקשת המועדון.  בדו"ח השופט צוין כי מדובר באוהד בודד וראשי המועדון מתכוונים לאתר אותו. "לא ייתכן שאדם בודד יפגע בקהל הנפלא שלנו", אמרו בחיפה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי