חדשות טובות: שטקוס ישוב לפעילות עוד לפני תום העונה

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | לירון מולדובן

השוער הליטאי ששבר את ידו לפני שבועיים מתאושש במהירות ועשוי לחזור לסגל תוך חודש וחצי עד חודשיים. מנגד, בן ביטון סובל מפציעה במפשעה וייעדר כחודש. היום תערוך הקבוצה משחק אימון נגד הנוער

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תעביר היום (רביעי) הילוך בהכנותיה למשחק נגד הפועל כפר סבא ביום ראשון הקרוב. כזכור, המשחק ייערך באצטדיון בנתניה בשל עונש הרדיוס שספגה הקבוצה. כפי שסיפרנו, במועדון רצו לגייס כמה שיותר אוהדים והחליטו על מחיר אחיד של 50 שקלים לכרטיס. במקביל, בקבוצה מתארגנים לוגיסטית לתת מענה לבעלי המנויים אשר רגילים לשבת במקום קבוע באצטדיון טרנר והפעם יצטרכו להעתיק את מקום משובם בשל עונש הרדיוס. 

בפן המקצועי, הקבוצה תקיים היום (16:00) משחק אימון נגד קבוצת הנוער של המועדון, זאת כדי לאפשר לקשר הפורטוגלי, דויד סימאו שטרם שיחק העונה ולבלם לואיי טאהא שחזר בשבוע שעבר לאימונים לאחר היעדרות ארוכה, להוריד חלודה.

המגן בן ביטון עבר בדיקה רפואית בה התברר כי הוא סובל מקרע במפשעה ועל כן ייעדר חודש מהמגרשים. אור דדיה, שסיים לרצות עונש הרחקה, ימלא את מקומו בעמדת המגן הימני. שינוי נוסף לקראת המשחק הקרוב ז'וסואה, יעדר מהמשחק מול כפר סבא בגין צבירת תשעה כרטיסים צהובים. המועמד המוביל לתפוס את מקומו בהרכב הוא רמזי ספורי, כאשר גם נאור סבג נלקח בחשבון. אנתוני וארן שהתאושש מפציעה קלה בקרסול וגם נייג'ל האסלביינק שטיפל בעניינים אישיים בהולנד, ישובו לסגל בעוד דוד קלטינס שמתאושש מפציעה והחמיץ את שני המשחקים האחרונים של הקבוצה, נמצא בספק.


שטקוס. ישוב לפעילות עוד לפני תום העונה (דני מרון)

חדשות טובות להפועל באר שבע הגיעו מכיוונו של השוער ארנסטס שטקוס. כזכור, הליטאי נפצע במהלך אימון הקבוצה לפני כשבועיים ושבר את ידו. הערכות סברו כי הוא גמר את העונה בעקבות הפציעה, אך כעת עושה רושם כי שטקוס יחזור לפעילות עוד במהלך העונה, ככל הנראה בתוך כחודש וחצי עד חודשיים, כך שהקבוצה תוכל להיעזר בשירותיו במשחקי סיום העונה בפלייאוף העליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי