במ.ס. אשדוד סבורים: רועי משפתי ראוי להזדמנות בנבחרת

רועי משפתי
רועי משפתי. ממשיך בין הקורות | דני מרון

השוער זוכה למחמאות ובמועדון מאמינים כי יוכל להרשים את הרצוג יחד עם גיל כהן וכנעאן. ברדע עשוי לחזור ל-11 נגד מכבי חיפה, גורדנה ואזולאי עדיין בספק. צפי ל-3,000 אוהדים בי"א

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד ממשיכה בהכנות לקראת המשחק נגד מכבי חיפה (17:10, שידור ישיר בספורט4) ובמועדון הזכירו לשחקנים כי בסבוב הקודם הקבוצה כמעט ניצחה ורק שער דרמטי בדקה ה-92 קבע 3:3 בסמי עופר.

השחקנים והצוות המקצועי חזרו אתמול (שלישי) להתאמן לאחר שזכו ליומיים של חופשה והמאמן רן בן שמעון החל בסבב של שיחות אישיות עם השחקנים. בן שמעון הבהיר לשחקנים על השינוי המקצועי שהוא מתכוון להוביל בקבוצה בחודשים הקרובים במטרה להפוך את אשדוד לקבוצת צמרת בעונה הבאה.

בנושא המקצועי, במועדון נערכים לקראת השינוי הטקטי של מכבי חיפה שצפויה לפתוח עם שני חלוצים ובן שעמון שני מערכים שונים עם ארבע וחמישה שחקנים בחוליית ההגנה. הבלם ניר ברדע שנעדר מהמשחק נגד כפר סבא בשל פציעה בשריר הירך האחורי עשוי לשוב ל-11, אם לא יהיה כשיר להתמודדות דודי תירם יפתח במקומו.


עשוי לחזור להרכב נגד מכבי חיפה. ניר ברדע (דני מרון)

עוד במצבת הפציעות הקלות נמצאים הקשרים רועי גורדנה ושלומי אזולאי שלגביהם תתקבל החלטה רק לאחר האימון המסכם ביום שישי. במועדון סבורים כי מעבר לזימונם של גיל כהן ומוחמד כנעאן לאימון הנבחרת גם לשוער רועי משפתי מגיעה הזדמנות להוכיח את עצמו. באשדוד מצפים כי מעל 3,000 שחקנים של מכבי חיפה יגיעו לאצטדיון הי"א כדי לתמוך בשחקניו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי