שישה כדורגלנים תבעו את בית"ר, הדיון יעבור לבוררות בהתאחדות

אריאל הרוש
אריאל הרוש | מאור אלקסלסי

הרוש תבע פיצויי פיטורין. בית הדין לעבודה קיבל את עמדת המועדון והעביר את התביעה למוסד הבוררות. לקראת "דיון הרדיוס": בית"ר תטען: ניסינו לאתר את המתפרעים. תמיר עדי עשוי לפתוח

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בצל החשש ממשחק רדיוס, בית"ר ירושלים תעמוד היום (רביעי) לדין בהתאחדות לכדורגל, זאת בגין אירוע המשחק מול הפועל תל אביב. שלשום, כזכור, נקנסה הקבוצה מהבירה ב-25 אלף שקל וספגה עונש רדיוס על תנאי בגין השלכת חפצים לכר הדשא, מה שעלול להוביל למשחק רדיוס מול מועדון ספורט אשדוד – משחק הנעילה של העונה הסדירה. אתמול החליטו במועדון להפעיל באופן מידי את הצוות האחראי למצלמות האבטחה באצטדיון טדי במטרה לאתר את הפורעים. המאבטחים עובדים בשיתוף פעולה עם פרקליט המועדון במטרה להביא הוכחות לאיתור וטיפול בפורעים לקראת הדיון.

בנושא אחר: בית הדין האזורי לעבודה קיבל את בקשת המועדון לעיכוב בדיון בעקבות תביעה שהגיש השוער אריאל הרוש בעניין פיצויי פיטורים שהוא דורש לקבל מהמועדון. לתביעה של הרוש הצטרפו עוד מספר כדורגלנים, בניהם שי חדד, רועי זיקרי, תומר בן יוסף, ברק משה ואוהד סיידוף. על פי ההחלטה, הדיון בנושא יעבור לדיון במוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל, שכבר קיבלה הודעה על כך. מי שייצג את המועדון בנושא הם עורל הדין רוני מוזסון והדיין יהיה ישראל שמעוני.

בחזרה למגרש. בשבת תתארח הקבוצה אצל הפועל חדרה, שעבורה זה משחק שיכול להכריע האם הקבוצה תשחק בפלייאוף העליון. רוני לוי שוקל לערוך שינוי מסוים בהרכב, אך עדיין לא החליט מהו. אחת האפשרויות שנשקלת: הסטת אנטואן קונטה לעמדת המגן. ליוואי גרסיה יחזור להתאמן רק בשבוע הבא וגם דן איינבינדר שהתאמן היום לראשונה עם כדור ייעדר, ותמיר עדי עשוי לפתוח במקומו.

רוני לוי שוחח עם השחקנים והעביר להם כי הם צריכים להיות יותר מדויקים וחדים לכל אורך המשחק ולא רק לדקות ספציפיות. אתמול הקבוצה לא התאמנה. איתמר ניצן התאמן אתמול עם הנבחרת, כחלק מההכנה למשחק מול סקוטלנד בחודש הבא. הבוקר הוא חזר לרשות הקבוצה.


יחזור להתאמן רק בשבוע הבא. ליוואי גרסיה (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי