שישה שחקנים פצועים: דאגה בקריית שמונה ממצב הסגל

איסמעיל ריאן
איסמעיל ריאן | עדי אבישי

מאמצים גדולים במועדון הצפוני להכשיר את הפצועים למכבי נתניה בשבת (14:45, ספורט4). השחקנים יצאו ליום גיבוש וזכו לתמיכה מקובי רפואה, נחמיאס: "מלוכדים ומתרכזים בלהיות ביחד"

(גודל טקסט)

זו תקופה לא טובה עבור עירוני קריית שמונה. במועדון קיימת דאגה גדולה, הן מהמצב המקצועי כמובן, כאשר הקבוצה מדורגת מקום אחד מעל הקו האדום שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, והן מכמות הפציעות של השחקנים.

רשימת הנעדרים כוללת את יואל אבוחצירה, שקרע את הצולבת וסיים את העונה, וכמו כן גם את הבלמים מרקוס דיניז ועידן נחמיאס. אם הרשימה הזו לא מספיקה, אז בקישור ההתקפי מוחמד שכר, אחמד עאבד ואיסמעיל ריאן לא כשירים אף הם. בצוות הרפואי מנסים לבצע טיפולים מיוחדים לשניים האחרונים מתוך תקווה שיוכלו לקחת חלק בקרב הביתי מול מכבי נתניה בשבת (14:45, ספורט4).

"גם אם ריאן ועאבד יהיו כשירים זה לא יהיה ל-90 דקות, וזאת מכה קשה", אמרו בק"ש, שם מבינים שעיקר הבעיה נמצאת בחלק הקדמי. מעבר לכך, במועדון הצפוני מבינים שדרוש גם חיזוק מנטלי, והמאמן קובי רפואה ערך שיחה עם השחקנים וניסה לעודד אותם כשאמר: "אני מאמין שביחד נעשה את העבודה, גם במשחק בשבת וגם בכלל".

שחקני הקבוצה יצאו ליום גיבוש ברמת הגולן והקפטן עידן נחמיאס התייחס למצב הקבוצה וסיפר: "מעבר לאימונים, כולנו מלוכדים ומתרכזים בלהיות ביחד גם על המגרש וגם מחוצה לו. אנחנו רוצים להגיע מאוחדים וחזקים לישורת האחרונה של הליגה ומקווים להתחיל להשיג תוצאות חיוביות כבר במשחק הבית הקרוב".


עידן נחמיאס (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי