בית"ר ספגה שני משחקי רדיוס: "השופט עשה איתה חסד כשהמשיך את המשחק"

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

הצהובים-שחורים נענשו בחומרה בגין התפרעות אוהדים ופגיעה על ידי אוהדים נגד הפועל ת"א. "זו הרשעה 13 בעונה זו, הגיע הזמן לשים קץ להתנהגות הפרועה", נכתב בהחלטת בית הדין

(גודל טקסט)

לאחד שחלק מאוהדיה השליכו מצתים, בקבוקים וכוסות לכר הדשא במהלך ההפסד להפועל תל אביב באצטדיון טדי וחלק מאותם חפצים אף פגעו בקוון, בית"ר ירושלים ספגה הערב (רביעי) שני משחקי רדיוס בפועל וקנס בגובה 30,000 ש"ח בגין התפרעות אוהדים ופגיעה על ידי אוהדים. יש לציין כי עונש התנאי שניתן נגד הקבוצה בגין אירועי המשחק מול מכבי חיפה לא הופעל ועומד בעינו.

בעקבות העונש הכבד, בית"ר ירושלים תארח את מועדון ספורט אשדווד במסגרת המחזור ה-26 בליגת ואת מכבי פתח תקווה במסגרת שלב רבע גמר גביע המדינה מחוץ לאצטדיון טדי, כשנכון לרגע ראשי הקבוצה מהבירה עדיין לא החליטו היכן המשחקים יתקיימו. "אנו מקבלים את החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ונמשיך להפעיל את כל האמצעים על מנת שמקרים כאלו לא יחזרו בעתיד", כך מסרה בית"ר ירושלים בתגובה להחלטה.

בהחלטת בית הדין נכתב: "עסקינן בדו"ח שופט ומשקיף המתארים לא פחות מחמישה אירועי השלכת חפצים ועוד שני אירועים של נפצים המיוחסים לאוהדי הנאשמת, אשר מצידה אינה כופרת במיוחס לה, למעט בזיהוי משליכי הנפצים אך חזקה כי זיהוי של המשקיף את משליכי הנפצים כיושבי היציע המזרחי באצטדיון טדי כנכון. יצוין כי בשני מקרים המצתים שנזרקו פגעו בעוזר השופט ודומה כי חסד עשה צוות השיפוט עם הנאשמת כאשר לא הפסיק את המשחק בנסיבות אלה. נוכח כך אני מרשיע את הקבוצה בהתפרעות אוהדים ובפגיעה על ידי אוהדים. אשר לעונש, במקרים דנן לא אוותר ולא ננקטו כל צעדים כנגד מישהו מהפורעים. לקבוצה זו הרשעה 13 בעונה זו ועבירת אוהדים, והגיעה העת כי יושם קץ להתנהגות פרועה זו של אוהדיה. נוכח כך ובשים לב לחומרת האירועים אני גוזר על הנאשמות שני משחקי רדיוס + 30,000 ש"ח קנס.

עו"ד מוזסון, אשר הגיע לדיון מטעמה של בית"ר ירושלים, טען: "המון אירועים, מדובר בצבר אירועים משמעותי. לא תפסנו איש, מערכת הטמ"ס (טלוויזיה במעגל סגור) לא עונה לקריטריונים ועיריית ירושלים יצאה במכרז לרשת מצלמות חדשות, עד אז אנו מוסיפים ארבע מצלמות מטעמנו אבל אנו מתקשים באיתור. אני מכחיש את רעשי הנפץ לקהל שלנו. אנו משקיעים מאמצים כפי שיודע ביה"ד. כל עונש שיינתן נתמודד איתו. נבקש להתחשב בפעילות לאורך השנה ומכירים בחובתנו לנקוט במירב המאמצים למנוע את המקרים הללו".


אוהדי בית"ר ירושלים במהלך המשחק המדובר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי