חוגג הודיע: "אציג את הבעיה והתוכנית שלי ב-27 בפברואר בארנה"

משה חוגג
משה חוגג | מאור אלקסלסי

תוכנית המאה של בעלי בית"ר ירושלים? אחרי שספגו שני משחקי רדיוס, הבעלים כינס אירוע לאוהדים: "מבקש מכל מי שהקבוצה חשובה לבוא"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ספגה אמש (רביעי) שני משחקי רדיוס בפועל וקנס בגובה 30,000 ש"ח בגין התפרעות אוהדים ופגיעה של חלק מאוהדיה, אשר השליכו מצתים, בקבוקים וכוסות לכר הדשא במהלך ההפסד להפועל תל אביב באצטדיון טדי, וחלק מאותם חפצים פגעו בקוון. יש לציין כי העונש התנאי שניתן נגד הקבוצה בגין  אירועי המשחק מול מכבי חיפה לא הופעל ועומד בעינו.

הבוקר, הבעלים של הקבוצה פרסם פוסט בפייסבוק והודיע על כינוס אוהדים ב-27 לפברואר, יום חמישי ב-20:30 בארנה בירושלים, בו הוא מתכוון לדון בבעיית ההתנהגות המוכרת של האוהדים ויציג את הפתרונות שלו לבעיה הזאת. בפוסט חוגג רשם:

"שנה וחצי אני בבית"ר, בכל מקום שאני נמצא אני מחפש בעיות ומנסה לתקן ולשפר כדי ליצור משהו טוב יותר ואני יודע שהצוות ואני עושים את זה טוב בבית"ר. במעט זמן השגנו הרבה. התדמית של המועדון ברמה הארצית וגם העולמית השתפרה דרמטית, רמת הניהול גבוהה מאוד, המשאבים, המתקנים, השיווק, הכל ברמה הכי גבוהה בליגת העל"

חוגג המשיך: "כשעושים דברים ברמה גבוהה לאורך זמן מצליחים תמיד. פה ושם נפסיד, פה ושם ניכשל אבל לטווח הארוך נצליח תמיד. אני פונה אליכם כי לראשונה אני מזהה בעיה שאין ביכולתי לפתור לבד. אני צריך אתכם איתי, המועדון צריך אתכם. אם אנחנו רוצים תארים, אם אנחנו רוצים כל שנה להתמודד על הכל, כל שנה אירופה, כל שנה מעט רגעי עצב ואכזבה והרבה רגעי אושר וסיפוק אנחנו צריכים לעבוד ביחד. לבד אני לא יכול, רק ביחד".

 
"ב-27 לחודש, יום חמישי ב-20:30 בארנה בירושלים אני אציג בפניכם את הבעיה ואת התוכנית שלי לפיתרון. האירוע הזה יותר חשוב מכל משחק. באים לכבד את העבר (אלי אוחנה יקבל את הכבוד הראוי וייכנס להיכל התהילה) ואף יותר חשוב, באים לדבר על העתיד. אני מבקש מכם, כל מי שבית"ר חשובה לו, אלו שבאים לכל משחק ואלו שמגיעים רק לפעמים ואפילו אלו שכבר לא מגיעים אבל בית"ר עדיין בליבם, בואו לאירוע הזה. בית"ר ירושלים קוראת לכם".


מתכנן מהפכה בבית"ר ירושלים. משה חוגג (דני מרון)

חוגג מתכוון לחשוף בתכנית שלו תכנית אשר תוביל בסופו של דבר לשיתוף של האוהדים במניות המועדון. במסגרת זו, מציע חוגג, האוהדים ישלמו דמי חבר חודשיים וכך יוכלו לקחת חלק בהצבעות ולהיות שותפים להחלטות ההנהלה. המתווה הראשוני מציע כי האוהדים יהיו שותפים ל-51 אחוזים מהמועדון, כפי שקורה במועדונים בגרמניה.

יחד עם זאת, לא כולם מאמינים שהתכנית תצא לפועל. המטרה בסופו של דבר היא לגרום לאוהדים להשקיע מיליוני שקלים במועדון וקיים ספק אם ייכנסו למהלך. במקרה שלא, עשוי חוגג להקטין את השקעתו, אך בשלב זה במועדון ממתינים לתגובת האוהדים לאחר חשיפת התכנית.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי