אבוקסיס: "סימאו אמור לשחק, אולי גם טאהא יהיה בסגל"

דויד סימאו
דויד סימאו | זאב דיקמן

לקראת כפ"ס (ראשון, 20:00, בספורט3) מאמן ב"ש דיבר במסע"ת על הסגל החסר ואישר כי הפורטוגלי צפוי לערוך בכורה. נושא הקפטן: "הדחתי את בן ביטון? תקראו לזה איך שאתם רוצים". ז'וסוואה ייעדר בשל צבירת צהובים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תשלים במהלך סוף השבוע את הכנותיה לקראת משחק הליגה ביום ראשון מול הפועל כפר סבא (20:00, שידור ישיר בספורט3). באר שבע, שהצליחה לצמק במחזור האחרון את הפער מבית"ר ירושלים שבמקום השלישי לשתי נקודות בלבד, תרצה להמשיך במומנטום החיובי ולהשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות על חשבון קבוצתו של אופיר חיים.

שחקני באר שבע יצטרכו להסתדר ללא האווירה הביתית באצטדיון טרנר, זאת בשל העובדה שבאר שבע תארח את ההתמודדות באצטדיון בנתניה, 130 קילומטרים מבירת הנגב, בשל עונש הרדיוס שספגה הקבוצה בעקבות הנהמות הגזעניות של כמה מאוהדיה במהלך משחק החוץ מול עירוני קריית שמונה לפני כחודש.

עד כה לא נרשמה היענות גבוהה מצד אוהדי הקבוצה לרכוש כרטיסים למשחק ביום ראשון, זאת על אף שהנהלת הקבוצה החליטה על מחיר אחיד של 50 שקלים לכרטיס. בקבוצה מעריכים כי מרבית האוהדים שיגיעו למשחק ירכשו כרטיסים ביום המשחק בקופות האצטדיון בנתניה, כאשר הפעם תהיה זו הזדמנות לאוהדים רבים של הקבוצה שמתגוררים באזור המרכז ואזור השרון, להגיע למשחק בית של הקבוצה.


בבאר שבע מאמינים שמרבית האוהדים שיגיעו למשחק הרדיוס בנתניה (דני מרון)

לקראת המשחק המאמן יוסי אבוקסיס דיבר היום (שישי) במסיבת עיתונאים: "אנחנו מגיעים לקראת סוף העונה הסדירה ומגיעים למצב טוב יותר מאשר לפני שלושה שבועות. אמנם לא היה משחק טוב נגד בני יהודה, אבל משחק ההגנה שלנו היה טוב ואנחנו רוצים לסיים את העונה הסדירה במצב טוב כדי שהפלייאוף יהיה משמעותי. זו פעם ראשונה מאז שהגעתי שבאר שבע עשתה שני ניצחונות ברציפות וזה נותן ביטחון לשחקנים וחשוב להמשיך עם זה. הפועל כפ"ס היא קבוצה שאם לא נביא מוכנים אנחנו נשלם על זה".

מצב הפצועים: "יש לנו מספר שחקנים פצועים שייעדרו בוודאות, הם בן ביטון, עמית ביטון, ז'וסוואה דויד קלטינס ושטקוס. טאהא חוזר להתאמן ואולי יהיה בסגל, וארן גם מתאמן לראשונה איתנו נראה מה יהיה באימון".

האם סימאו ישחק: "אני לא אוהב לומר יומיים לפני אבל הכיוון הוא חיובי כי יש לנו הרבה שחקנים חסרים גם מרואן קבהא הגיע היום חולה, אז נראה מה יהיה באימונים הבאים".


דויד סימאו. צפוי לקבל דקות ראשונות בקבוצה. דויד סימאו (הפועל ב"ש, רשמי)

עונש הרדיוס: "דיברנו על זה בעבר, אני לא מתכוון להיכנס לזה עוד פעם. צריך לשחק טוב בכל משחק גם אם זה לא הכי נוח ומקווים לעשות זאת בנתניה".

מי הקפטן: "החלטתי שמיגל ויטור יהיה הקפטן שלנו, זה מה שהוחלט וממשיכים הלאה. בן ביטון הודח? תקראו לזה איך שאתם רוצים, יש מאמן והוא זה שמחליט".

אור דדיה הוסיף: "השחקנים עוזרים לי להשתלב והקהל עוטף אותי באהבה וזאת הרגשה טובה. בן ביטון שחקן מאוד חשוב בקבוצה ואני מאחל לו החלמה מהירה וצריך לנצל הזדמנויות במקרים כאלה. האם זאת הגשמת של חלום אין ספק כשאתה גדל בקבוצה בילדים אתה רוצה להיות בבוגרים ואין ספק שזה חלום עבורי".

בתוך כך, המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, ווילי רוטנשטיינר, הגיע אתמול לבירת הנגב, העביר השתלמות מקצועית למאמני מחלקת הנוער של באר שבע ולאחר מכן קיים אימון פתוח עם קבוצת ילדים א' של המועדון.


העביר השתלמות מקצועית למאמני מחלקת הנוער של באר שבע. ווילי רוטנשטיינר (הפועל ב"ש, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי