בן בסט דרוך: "מודע לאחריות שמוטלת עליי, הפעם אין תירוצים"

עדן בן בסט
עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

קפטן הפועל חיפה דיבר לקראת המשחק הקריטי נגד נס ציונה (שבת ב-18:30): "ניסיתי להחדיר בחבר'ה ביטחון במהלך השבוע". מלול ערך אימון מלא וצפוי להיות כשיר, ראשי המועדון הוזילו את מחירי הכרטיסים

(גודל טקסט)

דריכות שיא בהפועל חיפה לקראת משחק הבית החשוב מחר (שבת ב-18:30) מול סקציה נס ציונה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל. האדומים, שניצבים במקום השביעי עם 33 נקודות, מבינים שניצחון על הקבוצה מתחתית הטבלה עשוי להקפיץ את הקבוצה לשישייה הראשונה – משחק אחד לפני סיום העונה הסדירה. מבחינה מקצועית ,המאמן חיים סילבס יקבל בחזרה את פרנססיקו ג'וניור שיתחיל את המשחק על הספסל ואת המגן דור מלול שערך אימון מלא ויעמוד לרשותו. מי שייעדר בגין צבירת חמישה כרטיסים הוא תומר אלטמן, כשאת מקומו יתפוס סער פדידה.

בהפועל חיפה מודעים לפערי היכולת והנקודות בין הקבוצות, אך במקביל מבינים כי סקציה נס ציונה, שניצבת מתחת לקו האדום, תבוא להילחם על חייה בליגה והיא צפויה לשחק בהתאם לכך. האדומים מקווים שכמות גדולה של אוהדים תגיע לסמי עופר לדחוף את השחקנים, כשלפני פתיחת המשחק יקיים המועדון טקס הוקרה לכל האנשים ששימשו כבעלי הקבוצה ב-96 שנות קיומה. בשל הרצון למלא ככל הניתן את האצטדיון , הוחלט להוזיל את מחירי הכרטיסים ל-40 ש"ח בלבד.

"אנחנו מדברים על המשחק הזה מתחילת השבוע ומבינים כמה הוא משמעותי עבורנו", הבהיר הקפטן עדן בן בסט. "רצינו להיות במצב הזה שהכל תלוי בנו ואנחנו מסתכלים אך ורק על עצמנו. מול הקהל שלנו, אנחנו נגיע להתמודדות מפוקסים ומחויבים. אנו מודעים לכך שצפוי להיות קשה, הרי נס ציונה ניצחה בצורה משכנעת במחזור האחרון וגם מינתה מאמן חדש. אבל אנחנו נעשה הכל על מנת לנצח".


עדן בן בסט ודור מלול (מאור אלקסלסי)

בן בסט סיפר על הדרך בה הוא ניסה לדרבן את חבריו: "ניסיתי לעזור במהלך השבוע – שוחחתי עם שחקנים במהלך האימונים ובמהלך אסיפות הווידאו, במטרה להחדיר בחבר'ה ביטחון. יש פה עוד שחקנים מנוסים שדוחפים את הצעירים למען השגת המטרה. אין תירוצים, אנחנו נצטרך לעשות מחר את העבודה שלנו".

הכושר בו הוא נמצא: "יש עליות וירידות בכל עונה, אבל אני שמח שברגעים המכריעים הצלחנו להתייצב, גם אני וגם הקבוצה. אני מקווה שתהיה לנו המשכיות בשני המשחקים שנותרו עד תום העונה הסדירה ואת הסיכומים נעשה בסוף. אני מודע לאחריות שמוטלת עליי, אבל בלי החברים שלי לקבוצה אני לא יכול לעשות שום דבר. כמו ששמעתי רעשי רקע וביקורות בתקופה הפחות טובה, כיום אני שמח לקבל מחמאות". המאמן חיים סילבס החליט לבצע שינוי אחד מההרכב שפתח בשבוע שעבר מול נתניה כאשר סער פדידה יפתח על חשבונו של תומר אלטמן המוצהב. פרנסיסקו גוניור יחזור לסגל אך יחכה להזדמנות שלו מהספסל.

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, גיא משפתי, מיקי סירושטיין, ניקולה גולאן, קווין טאפוקו, לירן סרדל, סער פדידה, גידי קניוק, עדן בן בסט, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי