גל כהן ממתין להחלטתו של ווילי רוטנשטיינר בנושא קורס הפרו

גל כהן
גל כהן | אודי ציטיאט

מאמנה החדש של רעננה שמחזיק בתעודת מאמן, מקווה שהמנהל הטכני של נבחרות ישראל ישבץ אותו לקורס בחודש מרץ. לקראת המשחק נגד בני יהודה אמר: "יודעים שהכל נראה הפוך כרגע, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

אחרי פיטוריו של ניסו אביטן, הפועל רעננה תארח ביום ראשון באצטדיון המושבה את בני יהודה עם מאמנה השלישי העונה גל כהן שפתח את העונה בתפקיד עוזר המאמן. כהן שלא מחזיק בתעודת פרו, ממתין להחלטתו של המנהל הטכני של נבחרת ישראל ווילי רוטנשטיינר שמתפקד גם כרכז קורס הפרו, אם לזמנו לקורס שיפתח בחודש מרץ.

הבוקר גל כהן דיבר לראשונה מאז קיבל את תפקיד המאמן והתייחס למשחק נגד מחזיקת הגביע: "עברנו שבוע לא פשוט, אנחנו מתרכזים ומתכוננים לחדש את הכוחות ואת האמונה של הקבוצה בעצמה. אנחנו מבינים את הסיטואציה ומנסים לחדש את האנרגיה כדי שנעמוד במשימת ההישארות בתשעת המחזורים הקרובים. אנחנו יודעים שהכל נראה הפוך כרגע אבל מאמינים בעצמנו ובשחקנים ובטוחים שביחד עם האנרגיה יבואו ימים בהירים ושמחים יותר".

"אנחנו מתרכזים כרגע במי שנמצא בסגל, מי שאנחנו מזהים שאפשר ללכת איתו לקרב, שמאמין בעצמו וקבוצה, כל מי שמאמין שנוכל לחזור להיות הפועל רעננה של השבע השנים האחרונות – קבוצה קשוחה ואנרגטית, כרגע הדבר החשוב ביותר כמובן זה איך המועדון עומד במשימה ונשאר בליגה".


ווילי רוטנשטיינר. יזמן את גל כהן לקורס הפרו? (לירון מולדובן)

רועי לוי לפני המשחק מול בני יהודה: "אנחנו נערכים למשחק על החיים שלנו ביום ראשון, כל אחד עושה הכל כדי לבוא למגרש בצורה הכי אידיאלית וטובה שהוא יכול להביא את עצמו. כל השחקנים והצוות מבינים שמעכשיו עושים כל מה שצריך כדי להשאיר את הקבוצה בליגה .יש אווירה של התחלה חדשה ואני מקווה שזה יחבור לתוצאות חדשות, כל שכולנו נשמח בסוף העונה ונהפוך את העונה הזאת מסיוט לסוף הכי מתוק שיכול להיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי