עטר ערך שיחות עם השחקנים, לוי: "אנחנו לא אוהבים להפסיד"

משה חוגג, אלירן עטר
משה חוגג, אלירן עטר | דני מרון

חלוץ בית"ר ירושלים החליט לקחת מנהיגות לפני המשחק מול הפועל חדרה (שבת החל מ-19:30, ישיר בספורט4). המאמן, שמתכנן שינוי אחד בהרכב, התייחס לעונש הרדיוס שספגה הקבוצה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל חדרה (שבת החל מ-19:30, שידור ישיר בספורט4), כשבמועדון מבינים שהפסד במשחק הזה, לקבוצה שנלחמת על מקום בפלייאוף העליון, עלול ליצור כדור שלג. רוני לוי שוחח אתמול בקצרה עם השחקנים וביקש מהם להיות יותר מרוכזים בפעולות האחרונות. כזכור, המאמן מתכנן לערוך שינוי אחד בלבד בהרכב הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל חדרה: תמיד עדי, שתורגל כבר שלשום בהרכב הקבוצה במקום הקפטן אופיר קריאף, יפתח בהרכב. תחילה עלתה אפשרות שאנטואן קונטה יפתח כמגן, אך הוחלט ששי קונסטנטין ימשיך לקבל את הקרדיט.

"חדרה באה למשחק הכי חשוב שלה העונה, אבל אסור לנו למעוד. ניצחון ישאיר אותנו חזק במאבק על כרטיס לאירופה", אמרו בבית"ר. אלירן עטר מרבה לערוך שיחות עם השחקנים הצעירים של הקבוצה ונראה כי הוא מתאקלם היטב ובמועדון מרוצים מכך שהוא לוקח מנהיגות על ומחוץ למגרש. אחד השחקנים איתו החלוץ מרבה לשוחח הוא המגן מקס גרצ'קין, שמשתף איתו פעולה באגף שמאל. גם חנן ממן, שהצטרף אף הוא בינואר, נכנס לעניינים והשתלב מבחינה חברתית ומקצועית.

רוני לוי אמר לקראת המשחק: "התחושות אחרי ההפסד להפועל תל אביב היו קשות מאוד. אנחנו לא אוהבים להפסיד, בטח לא כשמגיע קהל כזה גדול לתמוך בנו ונתן לנו עידוד מדהים. חבל, כי היו לנו הרבה רגעים טובים במשחק ולא ידענו להכריע אותו. אנחנו כבר מחכים למשחק הבא להחזיר את הנקודות ולהחזיר את הניצחונות".


השתלב בצורה טובה. אלירן עטר (דני מרון)

על הפועל חדרה: "בסיבוב השני ובמיוחד לקראת סופו, המשחקים הולכים ונעשים יותר קשים. כל הקבוצות משחקות על משהו, אם אצל חדרה זה להיות בפלייאוף העליון, וקבוצות נאבקות על ירידה וקבוצות בצמרת. כל משחק הוא קשה מאוד וחדרה היא קבוצה טובה מאוד, שנאבקת על מקום בפלייאוף והולך להיות משחק קשה. אנחנו באים עם הרצונות שלנו ועם המטרות שלנו, ונעשה את המקסימום לנצח את המשחק".

עונש הרדיוס שספגה הקבוצה: "חבל, מאכזב מאוד. טדי זה הבית שלנו ואנחנו רוצים לשחק בבית שלנו. לצערי קיבלנו עונש ונצטרך למלא אותו".

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, מקס גרצ'קין; עלי מוחמד, תמיר עדי, חנן ממן, פרדי פלומיין, אלירן עטר; שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי