בן שמעון: "רוצים להיות ‏דומיננטיים מול מכבי חיפה". תירם יפתח

רן בן שמעון
רן בן שמעון | לירון מולדובן

מאמן מ.ס אשדוד הזהיר את שחקניו מפני רוקאביצה ולביא: "זו קבוצה דינמית עם כלים התקפיים רבים". שגיב יחזקאל: "המטרה היא לנצח". הבלם צפוי לשחק במקום ברדע הפצוע

(גודל טקסט)

שני מחזורים לפני שתחל את דרכה בפלייאוף התחתון, מ.ס אשדוד תארח מחר (שבת החל מ-17:10, שידור ישיר בספורט4) ותקווה להשיג ניצחון שירחיק אותה ככל הניתן מסקציה נס ציונה, שניצבת מתחת לקו האדום עם עשר נקודות פחות מהקבוצה מעיר הנמל. המטרה המרכזית של המאמן רן בן שמעון, שמתכנן לנצל את תשעת המחזורים שנותרו על מנת לבחון את שחקני הסגל שעומדים לרשותו, היא להוביל את אשדוד לצמרת בעונה הבאה, כשהרצון הוא לשחק כדורגל התקפי אשר יחזיר את האוהדים לאצטדיון הי"א.

בשיחות אישיות שערך במהלך השבוע, בן שמעון הבהיר לשחקניו את הדרישות והסביר שמעכשיו כל משחק יהווה סוג של מבחן עבורם. "אנחנו רוצים להיות דומיננטיים במשחק מחר ולהקשות על מכבי חיפה", אמר המאמן לקראת המשחק והוסיף: "חיפה היא קבוצה דינמית עם כלים התקפיים רבים והמשחק הזה הוא אתגר גדול עבורנו. למרות הלחץ שיהיה על חיפה, היא כבר הוכיחה שהיא מתפקדת במצבים הללו בצורה טובה. לגבינו, אנחנו נגיע לכל משחק עד תום העונה במטרה לנצח".

שגיב יחזקאל, שהבקיע במשחק האחרון נגד הפועל כפר סבא, הוסיף בקצרה: "הניצחון והשער שלי העניקו לנו ביטחון לקראת המשך הדרך. נבוא למשחק מחר מול מכבי חיפה, שהוא אתגר גדול עבורנו, במטרה לנצח". מבחינה מקצועית, אשדוד תחסר מחר את ניר ברדע הפצוע, כשבמרכז ההגנה צפוי לעלות הבלם דודי תירם ששותף במחזור הקודם כמחליף.

החלוץ המוביל דין דוד, שזוכה למעקב מצד הקבוצות הגדולות בליגת העל, ינסה להבקיע פעם נוספת מול מכבי חיפה אחרי שעשה זאת ב-3:3 בין הקבוצות בסיבוב הראשון בסמי עופר ומי שאמורים להזין אותו בכדורי עומק עם שלומי אזולאי ורועי גורדנה שיובילו את הקישור של מ.ס אשדוד. במהלך האימונים השבוע בן שמעון שם דגש על נטע לביא וניקיטה רוקאביצה כשני השחקנים אותם אשדוד תצטרך לעצור כדי להשיג תוצאה טובה.

הרכב המשוער: רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, דודי תירם, גילי כהן, פיראס אבו עאקל, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, שגיב יחזקאל, דין דוד.


יובל את אשדוד להפתעה? שגיב יחזקאל (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי