עמוס עשוי לאבד את מקומו בהרכב: "רפואה רוצה דם חדש"

איתי שכטר, גד עמוס
איתי שכטר, גד עמוס | אריאל שלום

למרות שהישראלי זכה לשבחים על כושרו בשבועות האחרונים, המאמן שוקל לפתוח עם ברטקוס שלא שיחק מאז דצמבר. מאליק פוסטר נפצע וייעדר, מוחמד שכר יעבור מבחן כשירות לפני מכבי נתניה (שבת החל ב-14:45, ספורט4)

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד למכבי תל אביב והניצחון המפתיע של סקציה נס ציונה, קריית שמונה רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום שמוביל לירידת ליגה בתום העונה ובמועדון נערכים במלוא המרץ למשחק הקריטי מול מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל (שבת החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט4).

מבחינה מקצועית ובשל מכת הפציעות הקשה שפקדה את הקבוצה, המאמן קובי רפואה מתקשה לגבש הרכב למשחק. אחרי שהתברר כי יואל אבוחצירה סובל מקרע ברצועה הצולבת והוא למעשה גמר את העונה, אתמול ק"ש ספגה מכה נוספת כשהקשר מאליק פוסטר נפגע במפשעה והוא אינו צפוי להיכלל בסגל להתמודדות. 

מספר לא מבוטל של שחקנים נמצאים בספק למשחק לאחר שלא קיימו אימונים מלאים במהלך השבוע ובשלב זה נראה כי הבלמים מרקוס דיניז ועידן נחמיאס ושחקני ההתקפה איסמעיל ריאן ואחמד עאבד, יעמדו לרשות רפואה ויעלו ב-11. מי שמצבו עדיין לא ברור הוא מוחמד שכר, שסובל מפציעה בצלעות ולא הצליח לסיים את האימון. האחרון יעבור מבחן כשירות לפני המשחק, כשמי שעשוי לפתוח בצד ימין על חשבונו הוא אורי צעדון.

שינוי נוסף שרפואה מתכנן הוא החזרתו לשער של דז'יוגאס ברטקוס, שעשוי לתפוס את מקומו של השוער גד עמוס, שעלול לאבד את מקומו למרות המחמאות להן זכה בקרב אנשי הקבוצה במהלך השבועות האחרונים. "קובי מנסה להזרים דם חדש ולבצע שינויים שיוציאו את הקבוצה לדרך חדשה", הסבירו במועדון. 


יפתח בהרכב לראשונה מאז חודש דצמבר? ברטקוס (אריאל שלום)

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס (גד עמוס), מוחמד שכר (אורי צעדון), מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, אורי דהאן, שמואל שיימן, סמואל בראון, עדן קארצב, ראדו גינסארי, איסמעיל ריאן, אחמד עאבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי