ליאור זדה יערוך בכורה בליגת העל, אין שינויים ב-11

ליאור זדה
ליאור זדה | סקציה נס ציונה, רשמי

מאמנה החדש של נס ציונה יעמוד לראשונה על הקווים בליגה הבכירה מול הפועל חיפה בשבת ולא ישנה את ההרכב שהביס 0:3 את רעננה, אך כן את השיטה

(גודל טקסט)

התרגשות בסקציה נס ציונה לקראת משחק הבכורה של ליאור זדה בקבוצה, מחר (שבת ב-18:30) מול הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר. הקבוצה כידוע מגיעה אחרי ה-0:3 הנהדר על הפועל רעננה, אך במועדון מבינים שאם לא ימשיכו לצבור נקודות הם לא עשו הרבה.

"נכון שהיה ניצחון יפה מול רעננה, אבל כמו שלא יצאנו מגדרנו אחרי הפסדים, לא נצא מגדרנו גם אחרי ניצחונות. חייבים להמשיך במומנטום ולשפר את קצב צבירת הנקודות אם אנחנו לא רוצים לסיים את העונה בליגה השנייה. הפועל חיפה קבוצה ברמה גבוהה, אבל אנחנו יכולים לנצח", אמרו בנס ציונה.

יהיה זה משחקו הראשון של זדה אי פעם כמאמן בליגת העל, ופרויקט רציני על כתפיו. המאמן החדש לא יבצע שינויים ב-11 שפתחו מול רעננה, אך כן את השיטה. אם מול הקבוצה מהשרון נועם כהן המגן הימני אולתר כבלם שלישי בזמן שדור כוכב שיחק באגף הימני, הפעם זדה יעבור לקו של ארבעה שחקני הגנה וכהן ישוב לעמדתו הטבעית.


יחמיר היקה מימין. הפעם הוא יוצב בכנף (דני מרון)

מול רעננה בסופו של דבר הקבוצה גם שיחקה במערך של שני בלמים באופן מאולץ בגלל שדריס וויטנס וכהן לא יכלו להמשיך והוחלפו עוד במחצית הראשונה – ומאותו הרגע הקבוצה נראתה הרבה יותר טוב. יחמיר היקה, ששיחק במרכז השדה, יעלה הפעם בכנף השמאלית, כאשר רז שטיין, מלך שערי הקבוצה, ישחק בחוד.

במרכז השדה תעלה שלישייה שתכיל את אופק ביטון, סאקו טורה וסביין לילאי, מה שאומר ששי אליאס, שישוב לסגל אחרי היעדרות, ימתין לצ'אנס שלו מהספסל. גם מוסא מאזו ימשיך על הספסל אחרי שלא שותף במשחק האחרון, בעוד אייל שטרכמן יקווה לרשום בכורה.

הרכב משוער: עומרי גלזר, נועם כהן, איתי עוזרי, דריס וויטנס, רז נחמיאס, אופק ביטון, סביין לילאי, סאקו טורה, דור כוכב, יחמיר היקה, רז שטיין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי