גדי ברומר התנצל: "המטרה שלי לא הייתה לפגוע במכבי"

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

אחרי שחולל מיני סערה, שחקן העבר של הצהובים חזר בו: "העניינים ביני לבין מכבי ת"א מעולם לא היו במצב של קונפליקט, פוסט אחד לא יכול לפלג בין אנשים וזה הדבר האחרון שאני רוצה"

(גודל טקסט)

מכבי ממשיכה בהכנות לקראת הדרבי הגדול של תל אביב נגד הפועל (שני ב-20:15, אצטדיון בלומפילד), שיינעל את המחזור ה-25 בליגת העל. שחקניו של ולדימיר איביץ' נהנו מיום חופש ולמאמן נותרו עוד שני אימונים, בשבת ובראשון, כדי לסיים את ההכנות להתמודדות המסקרנת. כבר במוצאי שבת האלופה תוכל לדעת באיזה פער היא תגיע לדרבי, כשמכבי חיפה תתארח באשדוד (שבת החל מ-17:10, שידור ישיר בספורט4) ותקווה להשיג ניצחון שיוריד את ההפרש מהמוליכה לשלוש נקודות בלבד.

לראשונה מזה ארבע שנים במהלכן נדדה הקבוצה לנתניה, מכבי תל אביב תארח דרבי והאוהדים שחיכו זמן רב חטפו את כל הכרטיסים, כך שאצטדיון בלומפילד צפוי להיות מלא עד אפס מקום. אמש (חמישי) התחוללה מיני סערה בעקבות פוסט שפרסם שחקן העבר של המועדון גדי ברומר, שהתלונן בנוגע לכך שביקש שני כרטיסים למשחק ונאמר לו בתגובה שהוא יוכל לקבל רק אחד. בסופו של דבר ולאחר שנוצר קשר מחודש עם האחים ברומר, הובטח לשני התאומים אלון וגדי שהם יקבלו כרטיסים כפי שנהוג במועדון.

מוקדם יותר היום פרסם ברומר פוסט נוסף בעמוד הפייסבוק שלו והפעם הוא בחר בגישה קצת יותר סלחנית. "אחרי מחשבה עמוקה על הדברים שנכתבו פה על ידי, אני רוצה להרגיע את כולם ולומר שכל מה שנכתב לא היה במטרה לפגוע במועדון. שחקני ואוהדי מכבי, אם יש כאלו שנפגעו, אני מתנצל. העניינים ביני לבין מכבי ת"א מעולם לא היו במצב של קונפליקט כפי שניתן היה להסיק מהפוסט אלא כבוד והערכה הדדית. אף פוסט לא יוריד את ההערכה שיש לאלון ולי למועדון שגדלנו בו ולאנשים שמנהלים אותו. נוכחתי לדעת איך פוסט אחד יכול לפלג בין אנשים וזה הדבר האחרון שאני רוצה בטח ובטח במועדון שכל כך יקר לנו. יצא לי רגש ספונטני לתגובה שקיבלתי ולא הובנה. זה הכל וכל אחד יכול לקחת את זה לאן שהוא רוצה. אגב, גם עם אותו נציג הדברים לובנו, ולדרבי אני/אנחנו נגיע. אני בטוח שתחזרו להיות מאוחדים כי זה הכוח של קבוצה גדולה. שוב, המון הצלחה למכבי בדרבי ובמהלך העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי