בלבול: "מכבי חיפה שואפת ללכת הכי רחוק. זו הצהרה מספיק חזקה"

יאניק ווילדסחוט , צ'רון שרי
יאניק ווילדסחוט , צ'רון שרי | דני מרון

לאחר ה-1:2 באשדוד ששוב צימק את הפער ממכבי ת"א לשלוש נקודות, המאמן החמיא לחניכיו: "כולם נתנו היום מלחמה אדירה, צריכים להמשיך לנצח משחקים". בן שמעון: "גאה בשחקנים, עשינו דברים יפים במהלך המשחק"

(גודל טקסט)

לאורך כל השבוע נשאלו אנשי מכבי חיפה ובראשם המאמן מרקו בלבול על יכולתם של שני ההולנדים, צ'רון שרי ויאניק ווילדסחוט שחלה ירידה ביכולתם. הערב (שבת) הם בהחלט הופיעו למשחק באשדוד, הובילו את מכבי חיפה ל-1:2 וכעת הפער מהפסגה שוב עומד על שלוש נקודות ממכבי תל אביב, שתשחק ביום שני בדרבי נגד הפועל.

שרי בישל לרוקאביצה את שערו ה-17 העונה בדקה ה-23, אלא ששגיב יחזקאל הצליח לאזן כעבור חמש דקות בלבד במתפרצת נפלאה. למזלם של הירוקים, עוד מסירת עומק אדירה של שרי לווילדסחוט בדקה ה-53 סידרה לאחרון שער קל ולקבוצה את ה-1:2 במגרש הקשה באשדוד, מול החבורה של רן בן שמעון שעמוק בתוספת הזמן כבר הכניעה את ג'וש כהן, אבל הקורה הצילה את האורחת.

מרקו בלבול נשאל לאחר המשחק על החילופים ההגנתיים: "הכנסנו חלוץ כי רצינו לחפש את השער השלישי, אבל זה משחק חוץ מול קבוצה מצוינת עם מאמן מצוין ומגיע כל הכבוד לשחקנים. אני מאוד שמח משלוש הנקודות וכמובן ששוב פעם הקהל עשה את ההבדל והרגשנו בבית. אני מרוצה מהסגל שיש לי, מהאופי של השחקנים ואנחנו השנה משחקים כדורגל טוב כדי לגרום לקהל ליהנות מאיתנו בכל מקום. השחקנים היום באמת נתנו מלחמה אדירה – ונכון שלא תמיד היה כדורגל כמו שרצינו, אבל אנחנו מאוד מרוצים".


"נתנו מלחמה אדירה" (דני מרון)

הריצה לאליפות: "אני תמיד אומר שמכבי חיפה שואפת ללכת הכי רחוק שאפשר בכל המסגרות ואני חושב שזו הצהרה מספיק חזקה. כל משחק כעת הופך ליותר משמעותי ואנחנו צריכים להישאר ממוקדים, לשמור על אותן אנרגיות ולהמשיך לנצח משחקים. מה זה הכי רחוק? הכי רחוק".

המאמן המפסיד רן בן שמעון בירך את שחקניו בסיום על היכולת והגישה ולא חושש לקראת תחילת הפלייאוף התחתון: "זו תוצאה מאכזבת, אבל אני מרגיש שיש לי קבוצה טובה ושאפשר לסמוך עליה. החבר'ה באו למשחק, שיחקו כדורגל וברוב המשחק גם ניסו לתקוף. עשינו דברים יפים במהלך המשחק ולכן הטעם הוא קצת חמוץ-מתוק. אנחנו מתרכזים רק במשחק הבא ולא חוששים מהתחתית, כך עשינו גם היום. לחץ זה משהו שאנחנו צריכים לשים על עצמנו וכל משחק הוא חשוב. אני מאוד גאה במה שהשחקנים נתנו היום וכמובן שיש דברים קטנים לתקן, אבל בסך הכי אני מרוצה".


בן שמעון. מרוצה למרות ההפסד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי