צפו: הפועל חיפה תלויה בעצמה בזכות 0:2 על סקציה נס ציונה

סער פדידה
סער פדידה | מאור אלקסלסי

שחקניו של חיים סילבס עלו זמנית למקום החמישי בטבלה, במחזור הסיום של העונה הסדירה מצפה להם קרב מכריע על הפלייאוף העליון בבלומפילד מול בני יהודה. זדה ערך בכורה אצל האורחת שמסובכת בתחתית

(גודל טקסט)

הפועל חיפה אירחה הערב (שבת) את סקציה נס ציונה בסמי עופר למשחק במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל וניצחה 0:2, שקירב אותה משמעותית לפלייאוף העליון. האדומים עקפו זמנית את הפועל תל אביב בדרך למקום החמישי בטבלה עם 36 נקודות, ובשבוע הבא הם יסיימו את העונה הסדירה במשחק חוץ מכריע מול בני יהודה.

הסקציה לעומת זאת, נותרה מסובכת במקום ה-13, מתחת לקו האדום. ליאור זדה ערך הופעת בכורה על הקווים של האורחת וזו הייתה גם הבכורה שלו כמאמן בליגת העל. המאמן החדש שמר על ההרכב איתו שיחקה הקבוצה במחזור שעבר בניצחון 0:3 על הפועל רעננה. אצל המארחת, סער פדידה חזר ל-11 על חשבון תומר אלטמן המוצהב ובעמדת המגן השמאלי הועדף אלי בלילתי על פני ניקולה גולאן. גילי ורמוט שוב פתח על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-70.

הפועל חיפה עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-18. גידי קאניוק הגביה כדור קרן, קווין טאפוקו עלה גבוה ונגח פנימה את שערו הראשון בקבוצה. שבע דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, מסר לירן סרדל כדור לעברו של סער פדידה, שבעט שטוח לפינת השער ופנימה וקבע 0:2. במחצית השנייה, הגיעו שתי הקבוצות להזדמנויות, אך לא כבשו והתוצאה בסיום 0:2 להפועל חיפה, שרשמה משחק שישי ללא הפסד ושבה לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי