כץ: "התחלתי לשוחח עם סילבס, מקווה שימשיך בהפועל חיפה"

חיים סילבס
חיים סילבס | אודי ציטיאט

המאמן מוערך על ידי הבעלים שמעוניין לסכם עמו לעונה נוספת. הקבוצה גברה 0:2 על נס ציונה והיא קרובה לפלייאוף העליון ותלויה רק בעצמה. בקבוצה אמרו: "המשימה עוד לא הושלמה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל חיפה לאחר הניצחון הביתי על סקציה נס ציונה 0:2 שקידם את הקבוצה משמעותית במאבק על הפלייאוף העליון. בחיפה הודו כי השבוע היה מלחיץ במיוחד לאור העובדה שהקבוצה הייתה חייבת ניצחון וחניכיו של חיים סילבס הוכיחו עליונות במיוחד במחצית הראשונה.

עכשיו הם תלויים בעצמם לקראת המחזור האחרון מול בני יהודה. "עשינו צעד משמעותי אבל אנחנו עוד לא שם. המשימה עוד לא הושלמה ובכל זאת מגיע קרדיט גדול לשחקנים", אמר בעלי הקבוצה יואב כץ.

מעבר לזה, הבעלים שיבח את הצוות המקצועי ואת המאמן חיים סילבס וכבר במהלך השבועות הקרובים הוא מקווה להגיע איתו לסיכום על המשך ההתקשרות בין הצדדים לעונה הבאה. כץ אישר זאת ואמר: "התחלנו את השיחות ואני מקווה שנמשיך ביחד".


יואב כץ. שפע של מחמאות (דני מרון)

מי שעוד זכה למחמאות מהבעלים הוא הקשר גילי ורמוט שנכנס במהלך המחצית השנייה והרשים במספר פעולות אישיות. "גילי נכנס ועשה פעולות שכמעט הביאו לגול והיה מרשים" אמר כץ. שחקן נוסף שזכה למחמאות היה לירן סרדל בעיקר על המסירה במהלך שהביא לשער השני שכבש סער פדידה.

סרדל עצמו אמר לאחר הניצחון: "יש לנו עוד משחק להשלים את המשימה ופלייאוף עליון יהיה הישג אדיר. אנחנו מאוד קרובים לשם ובכלל בשבע השנים שלי בבוגרים, היינו רק פעם אחת בפלייאוף העליון ואני מקווה שנעשה זאת שוב".

לגבי השיפור ביכולת האישית שלו אמר הקשר: "הצוות כל הזמן עובד איתי ונותן לי קרדיט וזה משהו שלא היה לי בשנים קודמות. עברתי גם פציעה וכאשר חזרתי נפצעתי שוב וזה היה במצב לא טוב של הקבוצה. אבל נעשו שינויים בחודש ינואר ואני שמח שחזרנו לעצמנו".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי