במ.ס. באשדוד טוענים: "הפסדנו כי ג'וש כהן תפס יום גדול"

רן בן שמעון
רן בן שמעון | דני מרון

במועדון מעיר הנמל היו מרוצים מהיכולת על אף ה-2:1 למכבי חיפה. "אני לא יכול לסבול הפסדים, אלאבי נתן משחק גדול והשאר נתנו את המקסימום", אמר בן שמעון. בצוות המקצועי מתכוונים לתת הזדמנות לשחקנים צעירים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

למרות ההפסד של מ.ס. אשדוד אמש (שבת) למכבי חיפה במועדון הביעו אופטימיות והגדירו את המשחק כ"הפסד שכולו תקווה". המאמן רן בן שמעון החמיא לשחקניו על היכולת ומבחינת ראשי המועדון הקבוצה נמצאת בתהליך התקדמות לקראת העונה הבאה.

בקבוצה השוו את מצבה של הקבוצה באותה תקופה בעונה שעברה, כאשר הייתה עמוק בתחתית ועל סף ירידת ליגה וכעת הם נמצאת 10 נקודות מעל הקו האדום והם מקווים להבטיח עונה נוספת בליגה הראשונה מוקדם ככל הניתן.

בשמונת המשחקים הנותרים של אשדוד הצוות המקצועי יבחן את היכולת של השחקנים כדי להבין מי מהם יכול לתרום לעונה הבאה. הכוונה היא לתת במה לכמה שיותר כישרונות צעירים כמו זוהר זסנו ולהחזיר להרכב את הקפטן טום בן זקן שהחלים מפציעה של עשרה חודשים ברצועות הברך. מי שעוד אמור לשוב להרכב הוא ניר ברדע שהתאושש ממתיחה ברגלו, בעוד הקשר ג'ימי מרין שנפצע בשריר התאומים, ייעדר כחמישה שבועות.


צפוי לקבל הזדמנות במשחקי הפלייאוף התחתון. זוהר זסנו (לירון מולדובן)

בחזרה למשחק בי"א, באשדוד ציינו כי הסיבה היחידה שיצאו בידיים ריקות היא יכולת היראות של שוער מכבי חיפה ג'וש כהן: "השוער של מכבי חיפה תפס יום גדול והיה מאוד משמעותי. טעויות קטנות של אשדוד עושות את ההבדל בתוצאת המשחק".

בן שמעון אמר: "רואים את ההתקדמות הכללית של השחקנים ואני לא יכול לסבול הפסדים. אי אפשר להכניס את השחקנים יחד לצרור אחד ולכן כל שחקן צריך לחשוב מה הוא רוצה לעשות כדי להגיע למקומות של הטופ כדורגל. חובה להיות יציבים רגשית ולדעת להתמודד עם כישלונות ועם הצלחות ולחשוב ולהתנהג כמו שחקני צמרת. הקשר שלנו סמואל אלאבי נתן משחק ענק ושאר השחקנים עשו במגרש את המקסימום, דברים מאוד חיוביים".


"סמואל אלאבי נתן משחק". רן בן שמעון מרוצה מהגנאי הצעיר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי