צפו: בני יהודה ניצחה את רעננה, תחזיק אצבעות למכבי ת"א בדרבי

דור ג'אן, עמית זנטי
דור ג'אן, עמית זנטי | דני מרון

הכתומים השיגו 0:1 במושבה משער של זנטי ושמרו על סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון, כשניצחון של האלופה על הפועל תל אביב יוביל לכך שאלישע לוי יהיה תלוי בעצמו. הקבוצה מהשרון שקעה במקום האחרון

(גודל טקסט)

דחיקה מקרוב של עמית זנטי (74) העניקה לבני יהודה הערב (ראשון) 0:1 יקר מפז על הפועל רעננה והשאירה לחבורה של אלישע לוי סיכוי ממשי להעפיל לפלייאוף העליון כשנותר עוד מחזור אחד לתום העונה הסדירה. כעת יחזיקו הכתומים אצבעות למכבי תל אביב, כשניצחון של הצהובים מחר על הפועל תל אביב בדרבי יוביל לכך שהכתומים יהיו תלויים אך ורק בעצמם בשבוע הבא.

הניצחון העלה את בני יהודה למקום השמיני בטבלה, כשבמאזנה נקודה פחות מהפועל חדרה השביעית, שתיים פחות מהפועל תל אביב השישית ושלוש מתחת להפועל חיפה החמישית – שתתארח אצל הכתומים במחזור הנעילה. לבני יהודה הפרש שערים טוב מזה של הפועל חיפה, כך שניצחון עליה במחזור האחרון יקפיץ את הכתומים מעל החבורה של סילבס בטבלה.

במקביל למשחק בין בני יהודה להפועל חיפה, הפועל תל אביב תארח את הפועל חדרה. אם האדומים ינצחו בדרבי ויפסידו במחזור הסיום, הפועל תל אביב והפועל חדרה יעפילו לפלייאוף העליון ואילו בני יהודה והפועל חיפה יישארו בחוץ. אם מכבי תל אביב תנצח בדרבי, ניצחון על הפועל חיפה יספיק לבני יהודה על מנת לתפוס את מקומה בשישייה הראשונה בלי שום קשר לתוצאה במשחק בין הפועל תל אביב להפועל חדרה.

רעננה, בבכורה של גל כהן שהחליף את ניסו אביטן שפוטר, רשמה הפסד ליגה רביעי ברציפות ושקעה עמוק במקום האחרון בטבלה. הקבוצה מהשרון רחוקה כבר שש נקודות מקריית שמונה שניצבת במקום ה-12 ונראה שרק נס ישאיר אותה בליגת העל. בשבוע הבא תתארח רעננה אצל הפועל כפר סבא ותקווה לשפר עמדות לקראת פתיחתו של הפלייאוף התחתון.

יכול לחייך. אלישע לוי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי