עו"ד של יצחק אספה הודיע: יחל לרצות מחר את עונש המאסר

יצחק אספה
יצחק אספה | אבשלום שושני

שחקן אשדוד שנידון לארבע וחצי שנים בכלא בשל תאונת "פגע וברח" בה דרס את ארי נשר ז"ל, החליט שלא לעתור לעיכוב ביצוע העונש אך יערער על חומרתו: "הוא לוקח אחריות מלאה על הטעויות ומשתתף באבלה הכבד של המשפחה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

כדורגלן מ.ס אשדוד, יצחק אספה, יחל לרצות מחר (שלישי) את עונש המאסר שהוטל עליו (ארבע שנים וחצי) כזכור, אספה נידון לעונש של ארבע וחצי שנות מאסר בשל אירוע שקרה בליל ה-24 בספטמבר כשנהג בשדרות רוקח בתל אביב לעבר צומת חניון "רידינג" כשהוא שיכור, במהירות של 75 קמ"ש ופגע בנער בן 16 שרכב על אופניים חשמליים. אותו נער הרכיב את חברו ארי נשר ז"ל שנהרג. זו הייתה תאונת "פגע וברח" שכן אספה המשיך בנסיעותו.

עורך דינו של אספה, עו"ד אילן סופר, הודיע כי השחקן החליט שלא לעתור לעיכוב ביצוע העונש והוא ייכנס לכלא חרמון באופן מיידי. אספה (21) רשם העונה 11 הופעות ליגה במדי מ.ס אשדוד ותרם בישול אחד. באשדוד הוציאו הודעה בזמנו בה הביעה צער עמוק על המקרה והבטיחה לחבק גם את אספה: "נמשיך לעמוד לצד יצחק ומשפחתו".

במקביל, אספה מתכוון לערער על חומרת העונש. "אספה לוקח אחריות מלטה על הטעויות החמורות שנפלו בשיקול דעתו בסמוך לתאונה ובניהול המשפט", נמסר בהודעה, "ומסיבה זו איננו עותר לעיכוב ביצוע העונש ולא יערער על הכרעת בית הדין. הוא משתתף באבלה הכבד של משפחתו של ארי נשר ז"ל ומתנצל בעומק הלב בפני הוריו ובני משפחתו על עוגמת הנפש שנגרמה להם".

יצחק אספה (אבשלום שושני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי