"אחד הדברים שגרמו לאייל סגל להתייאש היה הנושא הכלכלי והתמורה שקיבל"

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

מנכ"ל מכבי נתניה, ניב גולדשטיין, התראיין לתכנית הספורט של 103FM. העתיד הכלכלי ("נעמיד תקציב של 20 מיליון, אם יותר - הצלחה"), אלמוג כהן ("מצפים ממנו ליותר") והחוזים ("שחקנים יצטרכו לעזור למועדון")

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
על רקע הודעת עזיבתו של בעלי מכבי נתניה אייל סגל והכישלון בהעפלה לפלייאוף העליון, התראיין אמש (ראשון) מנכ"ל היהלומים, ניב גולדשטיין, לתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידה של הקבוצה, על הקפטן אלמוג כהן וכמובן על האכזבה המקצועית העונה.
 
"ברגע שאייל הודיע לי לפני כחודש על התכניות שלו, הכנתי את עצמי ואת האנשים סביבי לתקופה שעתידה להגיע בעוד כמה חודשים ולעונה הבאה שתיפתח", סיפר גולדשטיין. השחקנים בסופו של דבר יסכימו ואם לא נתמודד גם עם זה. אני כמנכ"ל לוקח בחשבון את כל האפשרויות"
 
 
על ארבעת הכרטיסים שהאדומים שספג העונה הקפטן אלמוג כהן: "אני חושב שאלמוג בעצמו אמר את מה שהוא חושב על המקרה הזה ועל האדומים הקודמים. כמה שאני מאוכזב, אני יודע שהוא מאוכזב פי שלושה. אף אחד לא ציפה לזה, בטח שלא הוא, אבל אני חייב להגיד שאני בטוח שהוא ילמד מזה. אני לא יודע אם זה תסכול, כי אני לא פסיכולוג. אלמוג הרבה יותר חזק מאיתנו. הוא אחד האנשים החזקים שאני מכיר. הוא יודע להתמודד עם הביקורת ולהגיד שהוא טעה. הוא יודע להגיד שכל ביקורת היא מוצדקת. קורה ששחקן מקבל כרטיס אדום. נכון שלא קרה ששחקן קיבל ארבעה אדומים. להגיד שהוא פלופ? הוא הקפטן שלנו. אני מאוכזב מהסיטואציה של האדומים והוא יותר ממני".


אלמוג כהן (אריאל שלום)


על היכולת של אלמוג כהן על הדשא ומחוצה לו:
"אני מעריץ אותו, את הרגישות שלו ואת הדברים שהוא תורם למועדון. לצערי זה עדיין לא בא לידי ביטוי מקצועית כפי שרצינו וכמו שהוא רצה. אתם חייבים להבין שיש עוד 24 שחקנים חוץ מאלמוג. זה נכון שאנחנו מצפים ממנו ליותר, גם בעקבות השכר וזה טבעי, אבל יש מאמנים ויש אותי וכולם אחראיים באותה המידה בכך שלא עמדנו במטרה שלנו העונה. אנחנו חייבים לעשות הכל כדי לתקן, כי אני אישית מרגיש שיצרנו איזשהו חוב כלפי המועדון ואני אעשה הכל כדי להחזיר על החוב הזה".
 

 
על המאמנים, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה: "אני לא הדובר של סלובו ושי. יש להם חוזה לעוד עונה. הם יודעים את הדעה שלי עליהם. הקהל צודק בביקורות, כי אם הייתי אוהד של נתניה הייתי מאוכזב ומגיב בהתאם. מחובתנו לגרום להם לשמוח ולחגוג כמו שהם חגגו בשלוש השנים האחרונות. במשחקים שהיינו צריכים להגיע ולקחת נקודות בשנים האחרונות לא עשינו זאת. זה נושא שצריך לשפר, גם אני כמנכ"ל. אהיה טיפש ושקרן אם אלחם בדעות – השנה נפלנו בשחקנים".
 
 
על עזיבת אייל סגל: "אחד הדברים שגרמו לאייל להתייאש זה הנושא הכלכלי והתמורה שאתה מקבל או לא מקבל עבור הכסף שאתה משקיע. אין ספק שהכדורגל ברוב הפעמים הוא מתסכל וכפוי טובה בכל מיני סיטואציות. יכול להיות שאם הייתה הצלחה מקצועית השנה היינו יכולים לדחות את הקץ. איך מתארגנים לעונה הבאה? נצא לתקופה מאתגרת בקיץ. נתכונן ואקח את האתגר עליי בכל הנוגע לבניית תקציב שמבוסס על הכנסות מקוריות שהמועדון יודע לייצר ואנחנו יודעים להגיע לסכומים סביב ה-20 מיליון שקלים. כל מיליון נוסף יהיה הצלחה. בנוגע לציפיות שנציב בפנינו? הן יהיו מותאמות לתקציב".


סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה (אריאל שלום)
 

 
שינויים בחוזים קיימים: "המטרה היא לכבד את כל החוזים החתומים, השאלה באיזו צורה. אחרי שנבנה את התקציב ונציב מטרות, אם יהיו עובדים כאלה או אחרים שנצטרך לבצע התאמות בהסכמים שלהם, ננסה לעשות את זה בצורה מכובדת. במידה ונצליח, מה טוב. אין דבר כזה שחרור חד צדדי. זה עניין של שיח בין אנשים ודברים שנסגרים בארבע עיניים בין שני הצדדים. המועדון היום מבוסס על כבוד וערכים של משפחתיות. הקפטן הוא שותף לדרך שלנו וכנ"ל המאמנים. אם יהיו עניינים כאלה ואחרים שנצטרך להתאחד סביב עתיד המועדון – כולם יירתמו לכך. בדיוק כמו שכמעט כל שחקן נהנה בשלוש השנים האחרונות מההצלחה שלו וקיבל חוזה משופר, כך בסיטואציה הנוכחית בקיץ הקרוב יהיו שחקנים שיצטרכו לעזור למועדון".
 
 
הקיץ שיעבור עליו: "האתגר לעולם לא הפחיד אותי. צריך לשים דגש על נקודה חשובה – את ההצלחה המסחררת של המועדון, מכל הבחינות, אי אפשר לקחת לנו. זו הצלחה של אייל סגל שעשה את זה מאפס. אני ראיתי מה הוא קיבל לידיים ומה הוא משאיר. אני מקווה שהחלק הגדול של הקהל יראה את הנקודות החיוביות ובעזרתו נצמח. אין עתיד וזכות קיום למועדון הזה בלי האוהדים. הם הרבה מעבר לזה שהם צריכים לקנות כרטיס. נקווה שהם ימשיכו להיות איתנו בעונה הבאה וגם בעתיד".
 
 
בעניין אחר, קפטן קבוצת הנוער, עמרי גאנדלמן, אשר כבש 10 שערים במדי הקבוצה העונה, חתם הבוקר במועדון לארבע עונות באמצעות סוכנו אבי נמני. "שמח לחתום חוזה ארוך טווח במועדון שקלט אותי עם חזרתי מגרמניה. מודה למועדון על האמון וכל מה שנתן בשבילי. יאללה נתניה", אמר השחקן לאחר חתימתו. 
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי