וירוס בנס ציונה: ארבעה שחקנים חולים

שחקני סקציה נס ציונה
שחקני סקציה נס ציונה | אודי ציטיאט

העולה החדשה תשוב להתאמן אחרי יום חופש. איתי עוזרי, אופק ביטון, גיא בדש ושי אליאס לא במיטבם ובקבוצה מקווים שיבריאו עד לרעננה בראשון ושלא יידבקו שחקנים נוספים

(גודל טקסט)

אחרי שזכו אתמול (שני) ביום מנוחה, שחקני סקציה נס ציונה יחזרו היום להתאמן והם יצטרכו לעבוד קשה כדי לצלוח את מאבקי התחתית שלהם. ביום ראשון מחכה להם אחד ממשחקיהם החשובים ביותר העונה, כשיארחו את עירוני קריית שמונה בידיעה שהפסד יהפוך להם את משימת ההישארות בליגה לקשה הרבה יותר.

"אנחנו מאוד מרוכזים למשחק ביום ראשון. האווירה כאן טובה", אמרו בקבוצה והוסיפו: "הבעיות שהיו בהפסד להפועל חיפה ביום שבת הן אותן בעיות שהיו לנו עד עכשיו וליאור זדה לא יכול לפתור אותן ברגע, אנחנו נשתפר בהמשך ונקווה שנראה את זה כבר מול ק"ש".

מה שמדאיג כרגע את אנשי המועדון הוא הוירוס שמסתובב בחדר ההלבשה, שמצליח גם להלחיץ את השחקנים. איתי עוזרי, אופק ביטון, גיא בדש ושי אליאס חולים ובקבוצה מקווים שיצליחו להתאמן היום.

החשש הגדול הוא ששחקנים נוספים יידבקו ועל כן במועדון לא ייתנו להם להתאמן עד שיבריאו. בנס ציונה מקווים שכולם יהיו במיטבם עד למשחק מול הקבוצה של קובי רפואה ויחזרו להתאמן כרגיל כבר מחר. כפיר אלפונטה מונה לעוזרו של זדה.


ליאור זדה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי