יחמיץ את מכבי חיפה? איתי שכטר צפוי להיעדר מספר שבועות

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

אחרי שנפצע והוחלף לפני המחצית בדרבי, התברר כי החלוץ סובל ממתיחה במפשעה והוא עלול להחמיץ את שלושת משחקי הליגה הקרובים. גם אופואדו, שככל הנראה גמר את העונה, לא יעמוד לרשותו של איביץ'

(גודל טקסט)

מסתמן שמכבי תל אביב בבעיה קשה. אחרי שהתברר שצ'יקו אופואדו ככל הנראה גמר את העונה בשל פגיעה חמורה בשריר הירך האחורי, הערב (שלישי) נודע שגם איתי שכטר צפוי להיעדר מהמגרשים בשבועות הקרובים בעקבות מתיחה במפשעה. כזכור, החלוץ נפצע אתמול במהלך הדרבי התל אביב בו ניצחה מכבי 0:3 את הפועל והוחלף לפני ההפסקה לאחר תיקול פראי של שי אייזן שהורחק בכרטיס אדום ישיר.

אם שכטר אכן לא יעמוד לרשותו של ולדימיר איביץ' בשבועות הקרובים, הוא יחמיץ את משחק סיום העונה הסדירה נגד מכבי נתניה (שבת החל מ-17:00, שידור ישיר בספורט4) ואת שני משחקי פתיחת הפלייאוף העליון – הראשון מול הקבוצה שתסיים במקום השישי והשני מול מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד. למרות שמכבי תל אביב נותרה ללא חלוץ טבעי בסגל, ניק בלקמן, אילון אלמוג ויונתן כהן יכולים למלא את החלל במידת הצורך.

מי שבוודאי היו מסוגלים לעזור לאיביץ' במשחקים הקרובים של האלופה הם צמד החלוצים ארון שוינפלד ואלירן עטר, אולם השניים שוחררו במהלך החלון של חודש ינואר, כאשר במקביל מכבי תל אביב לא החתימה אף שחקן על חשבונם.


עשוי לשוב לרוטציה. ניק בלקמן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי