אימון חלקי לגארסיה, בן חיים נפצע ועשוי לאבד את מקומו בסגל

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

הבלם שלא מקבל קרדיט, אך התלבש נגד חדרה, סובל מכאבים בשריר התאומים. שחקן הכנף שב מוקדם מהצפוי. בבית"ר מבהירים: "יש חוזים חתומים לעונה הבאה, חוגג לא יוכל לקצץ משמעותית בתקציב אחרי מה שהשקיע"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בלם בית"ר ירושלים, טל בן חיים, נכלל בסגל למשחק האחרון מול הפועל חדרה בצל עננה שמרחפת מעליו: כרגע נראה שהפרידה מבית"ר בקיץ בלתי נמנעת ובבית"ר לא נותנים לו את הקרדיט. אם זה לא מספיק, בן חיים עשוי לאבד את מקומו בסגל בגלל פציעה.

אתמול (שלישי) הבלם לא התאמן בגלל כאבים בשריר התאומים. בנוסף, גם פרדי פלומיין סובל מפציעה והתבקש לערוך אימון בצדי המגרש. כעת רוני לוי צריך לקבל שתי החלטות בנוגע להרכב שלו: הראשונה נוגעת לדיוגו ורדסקה, שנראה לא טוב בשני המשחקים האחרונים, והשניה לגבי דן איינבינדר, שעשוי לפתוח במקום תמיר עדי. פרט איינבינדר שחזר להתאמן עם כדור, היום, לראשונה מאז הפציעה, גם ליוואי גארסיה ערך אימון חלקי ומדובר בבשורה משמחת עבור בית"ר ירושלים שציפתה לשובו לאימונים רק בשבוע הבא.

במקביל, במועדון ממשיכים להביע אכזבה מהאירוע שבוטל מחר וממתינים להחלטות שיקבל משה חוגג. הבעלים יוכל לקצץ בתקציב הכולל בעונה הבאה, אבל לא בטוח שיוכל לעשות זאת באופן משמעותי. בית"ר חתומה על הסכמים לעונה הבאה עם רוב שחקני הרכש וגם מכירת שחקן לא תשפיע על סעיף ההוצאות, אלא על סעיף ההכנסות.


כבר היה בסגל נגד חדרה. בן חיים (דני מרון)

"תקציב השחקנים בעונה שעברה עמד על 24 מיליון שקל, העונה הוא גדל בעוד 2-3 מיליון. רק אם תמכור רבע מהקבוצה ושחקני המפתח אתה יכול לקצץ באמת, זה לא יקרה. חוגג נשאר כאן ולא יסכים שבית"ר תיפגע אחרי מה שהשקיע כאן", אמר אתמול גורם בקבוצה.

הבעלים החליט להילחם בהחלטה של האוהדים שלא להגיע לטדי ומתכוון לבצע תכנית שתעלה משמעותית את מספר המנויים בעונה הבאה. "יש רק פתרון ריאלי אחד כרגע, הורדת מחיר המנוי. אבל לא בטוח שגם זה יגרום לאוהדים לנהור לטדי", אמרו אתמול בבירה. "נעשה חשיבה מחודשת, אבל דבק אחד ברור – מספר המנויים כרגע הוא לא ריאלי ביחס למספר האוהדים. אם היו שאיפות ל-30 אלף רוכשי מניות, צריך לגרום לחות לשליש או למחצית מהם לרכוש מנוי". מנגד, היה בבית"ר מי שהזכיר כי "תכנית לחוד ומציאות לחוד. בתכנית המקורית היו המון שאיפות, עובדה שהאירוע בחמישי לא מתקיים. כרגע, אין שינוי בביקוש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי