Sport1 Banner

עובדי מכבי חיפה לא יקבלו הזמנות: "לכל אוהד יהיה כיסא"

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | אריאל שלום

מעל 8,500 בעלי מנויים כבר הבטיחו את מקומם במשחק הליגה בנתניה נגד הפועל באר שבע, כשבכרמל מעריכים שהכרטיסים במסגרת ההרשמה יאזלו ביממה הקרובה. חזיזה צפוי לשוב להרכב

(גודל טקסט)

לאחר מחנה אימונים בן שלושה ימים באילת, מכבי חיפה תחזור היום (רביעי) לאימונים לקראת צמד המשחקים מול הפועל באר שבע. ההתמודדות הראשונה תיערך במסגרת מחזור סיום העונה הסדירה של הליגה (ראשון ב-20:15) ואילו השנייה במסגרת רבע גמר הגביע (רביעי ב-20:15). בכרמל מודעים לכך שמאוד קשה לנצח את אותה יריבה פעמיים תוך פרק זמן כה קצר, על אחת וכמה כשמדובר בקבוצה אותה מאמן יוסי אבוקסיס, אך במקביל במועדון מבינים שמדובר בשני משחקים קריטיים בהם אסור למעוד.

מבחינה מקצועית, מרקו בלבול מתמקד בשלב זה אך ורק במשחק הליגה, כשהפער ממכבי תל אביב המוליכה עומד על שש נקודות כשנותרו עוד 33 נקודות בקופה. רק לקראת סוף השבוע יחליט המאמן לגבי ההרכב שיעלה מול באר שבע, כשכבר עכשיו ברור כי דולב חזיזה, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים, ישוב ל-11 של הירוקים.

נושא נוסף שלא יורד מסדר היום הוא חלוקת הכרטיסים למשחק ביום ראשון, שכידוע ייערך בנתניה בעקבות עונש רדיוס שספגה מכבי חיפה בגין נהמות לעברו של פרדי פלומיין מבית"ר ירושלים. לירוקים יש כ-13,800 מנויים ובעקבות כך הוחלט שלא תתקיים מכירת כרטיסים למשחק, כשרק בעלי המנויים יוכלו להיכנס והם יעשו זאת באמצעות הרשמה מראש.

למרות שהאצטדיון בנתניה מכיל כ-13,600 מקומות וזה עוד לפני הכרטיסים שיוקצו לאוהדי הפועל באר שבע והחציצה שצפויה בין שני הקהלים ביציע המערבי, בחיפה ציינו כי אף בעל מנוי לא יישאר בחוץ, סיפרו כי מעל 8,500 מנויים כבר נרשמו למשחק והעריכו כי ביממה הקרובה יאזלו כל הכרטיסים וההרשמה תסתיים. בשל מיעוט המקומות, בחיפה החליטו שעד שכל עוד בעלי המנויים לא יקבלו כרטיס, לא יחולקו הזמנות לעובדי המועדון ולשחקני עבר: "נעשה הכל כדי שכולם ימצאו את מקומם באצטדיון", הבהירו בקבוצה.


אוהדי מכבי חיפה באשדוד. לכולם יהיה מקום בנתניה? (דני מרון)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי