בהפועל ת"א רוצים לשכוח מהדרבי: "המשחק מול חדרה זה כמו גמר גביע"

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

הצוות המקצועי של האדומים ישוחח עם השחקנים במטרה להוריד מסדר היום את ההפסד ליריבה העירונית. בואטנג, רז כהן וינקו בתמונת ההרכב לקרב הישיר על הפלייאוף העליון

(גודל טקסט)

הצוות המקצועי של הפועל תל אביב יערוך היום (רביעי) שיחה עם השחקנים, כשלאחריה יפסיקו במועדון להתעסק בהפסד הצורם למכבי תל אביב בדרבי. בקבוצה טוענים כי הרחקתו של שי אייזן חסלה את הסיכויים מול היריבה העירונית וגרמה לכך שההתמודדות תתפתח בניגוד להכנה המוקדמת של המאמן ניר קלינגר.

במקביל, בהפועל תל אביב כבר עוסקים בהכנות למשחק הקריטי מול הפועל חדרה (שבת החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט4), כשהאדומים זקוקים לניצחון במחזור סיום העונה הסדירה על מנת להבטיח את מקומם בפלייאוף העליון. גם תיקו עשוי להספיק, זאת בהנחה שבני יהודה לא תנצח את הפועל חיפה במשחק המקביל שייערך באצטדיון המושבה (שבת החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט3). "זה כמו גמר גביע עבורנו", הבהירו במתחם חודורוב, שם מעריכים כי כמות גדולה במיוחד של צופים תגיע לתמוך בשחקנים.

בהפועל תל אביב מבינים העפלה לפלייאוף העליון תעניק לשחקני הקבוצה רוח גבית לקראת המשחק החשוב נגד הפועל רעננה ברבע גמר גביע המדינה (רביעי ב-19:30), מפעל בו האדומים זכו לא פחות מ-16 פעמים, כשהאחרונה הייתה בעונת 2011/12, אז ניצחו 1:2 את מכבי חיפה בגמר. במועדון האדום טוענים כי הגעה לאירופה זו משימה כמעט בלתי אפשרית דרך הליגה ומאמינים כי העפלה דרך המפעל השני בחשיבותו היא אפשרות הרבה יותר ריאלית.

מי שצפוי לשוב להרכב של קלינגר נגד חדרה על חשבון שי אייזן המורחק הוא עמנואל בואטנג, כשגם רז כהן עשוי להשתחל ל-11 במקום ניר לקס. פליפה רודריגס, שלא שותף מאז הטעות בסמי עופר מול מכבי חיפה, מגלה יכולת טובה באימונים ובמועדון מצביעים על מגמת שיפור ביכולתו. ההחלטה המשמעותית ביותר צפויה להתקבל תהיה בין הקורות, כשיואב ג'ראפי המאכזב עשוי לפנות את מקומו לאריק ינקו, שמתאושש מפציעה שהשביתה אותו במהלך החודש האחרון.

שביעות רצון מיכולתו באימונים. פליפה רודריגס (עומרי שטיין)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי