בחדרה מוכנים להפועל ת"א: "משחק על עונה שלמה"

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | אריאל שלום

הקבוצה של שרון מימר מקווה לעשות סנסציה בבלומפילד. אבו פאני: "אני חושב שהלחץ עליהם, אנחנו לא מסתכלים על מענקים כרגע". במועדון מקווים לראות מעל אלף אוהדים: "מי שאוהד חדרה חייב להיות במשחק"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה רחוקה ניצחון אחד מהישג אדיר: העפלה לפלייאוף העליון עונה שנייה ברציפות. הקבוצה של שרון מימר תוכל לבצע את ההישג הזה רק אם תשיג את שלוש הנקודות בבלומפילד. המאמן ערך מספר שיחות עם השחקנים בשבוע החולף ובעיקר ניסה לדרבן אותם ולהבהיר שהתוצאה תלויה רק בהם.

רגע לפני המשחק הגדול, הקשר המושאל ממכבי חיפה, מוחמד אבו פאני, דיבר על המבחן הגדול שעומד בפני קבוצתו: "זה קרב ישיר על הפלייאוף העליון והמטרה שלנו היא להיות שם. נגיע כדי לנצח את הפועל תל אביב בכל הכוח. אני חושב שהלחץ עליהם, אבל גם עלינו יש קצת לחוץ. אנחנו רוצים לעשות את העבודה, בסוף זה תלוי בנו".

חשיבות המשחק: "זה משחק על עונה שלמה וכולנו נבוא בשיא המוטיבציה. אני חושב שהמשחק נגד בית"ר השפיע, אבל אנחנו מנסים לשים אותו בצד, המשחק הקרוב זה המשחק שיכריע את כל העונה".


מוחמד אבו פאני: "זה תלוי בנו" (מאור אלקסלסי)

פלייאוף עליון שנה שנייה ברציפות: "זה יהיה הישג מאוד גדול ותהיה מתנה גדולה עבור כל השחקנים. הרבה יותר כיף להפתיע כשלא מצפים ממך".

מענקים: "אנחנו לא מסתכלים על מענקים כרגע, רק רוצים להיות בצמרת, לשחק מול כל הגדולות ולהשפיע על הפלייאוף העליון".

האוהדים: "אנחנו מקווים שהקהל יגיע בהמוניו כי הוא חשוב לנו. המשחק הזה חשוב עבור המועדון וחשוב עבור העיר חדרה, נקווה לראות כמה שיותר אוהדים". במועדון מקווים לראות מעל אלף אוהדי חדרה שילוו את הקבוצה ליפו: "כל מי שאוהד חדרה חייב להיות במשחק הזה". אמרו בהנהלת הקבוצה לפני המשחק.


אוהדי הפועל חדרה. יגיעו לבלומפילד? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי