ברעננה מנסים לשמור על אופטימיות: "יכולים לצאת מזה"

שחקני הפועל רעננה
שחקני הפועל רעננה | אריאל שלום

רעננה תגיע למשחק בשבת נגד הפועל כפר סבא בסגל חסר, אבל במועדון מאמינים שביכולתם להיחלץ מהמצב הקשה אליו נקלעו. עדי נמני ובן סביר עשויים לשוב להרכב

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

כשהמועדון במקום האחרון ערב מחזור סיום העונה הסדירה בליגת העל, בהפועל רעננה מבינים שהמשחק בשבת נגד הפועל כפר סבא (15:00) מהווה עבורם הזדמנות פז. זה לא רק מפגש ישיר מול קבוצה שנאבקת איתם על ההישרדות רגע לפני תחילת הפלייאוף התחתון, אלא הזדמנות להקטין את הפער לארבע ואולי אפילו לשלוש נקודות מחוף מבטחים – וגם לתת לשחקנים ביטחון לפני משחק הגביע בשבוע הבא נגד הפועל ת"א.

ברעננה מספרים אולי על השבוע הגורלי בתולדות המועדון ואמרו לקראת שני המשחקים שייערכו תוך ארבעה ימים: "אנחנו מאמינים בשחקנים ובצוות שיידעו להקרין את חשיבות המשחקים על כולם. אנחנו מסוגלים לצאת מהמצב הקשה". כאמור הפועל רעננה תחל את הפלייאוף התחתון כשהיא מתחת לקו האדום ולכן תזכה לארח רק שלושה משחקים באצטדיון המושבה מתוך שבעת המשחקים בפלייאוף התחתון. עם זאת, צריך לזכור שהפועל כפ"ס וסקציה נס ציונה מארחות גם הן באצטדיון בפתח תקווה.

המאמן גל כהן מקווה להשיג ניצחון בכורה על הקווים והעידוד מבחינתו הוא הקבלה לקורס הפרו של ההתאחדות לכדורגל על ידי המנהל הספורטיבי של נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. כהן יחסר במשחק הקרוב את יואב תומר הפצוע בשרירי הבטן והתקווה היא שהחלוץ יהיה כשיר לפחות למשחק הגביע. גם שני שחקנים חשובים עדיין בספק בשל פציעות בשריר הירך, הוותיקים אביחי ידין ובן בנימין אשר לגביהם יוחלט רק לאחר האימון המסכם. על פי אימוני הקבוצה מסתמן כי עדי נמני ובן סביר עשויים לשוב להרכב.

כהן לפני המשחק מול הפועל כפר סבא: "המשחק מול הפועל כפר סבא הוא משחק חשוב וגורלי למועדון. השחקנים, הצוות, המערכת וכל מי שהפועל רעננה חשובה ויקרה לו מבין את חשיבות המשחק – אנחנו רואים במשחק הזה כהזדמנות להיכנס לפלייאוף התחתון ברגל ימין, אנחנו מתמקדים אך ורק במשחק הקרוב ולא מתעסקים במה שהיה אלא רק באיך אנחנו מנצחים את המשחק ומשפרים עמדות".

המגן עדי נמני אמר לקראת המשחק: "אנחנו חייבים להישאר מאוחדים כדי לצאת מהמשבר, אנחנו צריכים להרים אחד את השני כדי להביא את הנקודות במשחק מול כפר סבא שהוא משחק קריטי עבורנו. אנחנו לומדים מהטעויות שעשינו עד עכשיו, מנסים לחבר את כל החלקים ולהגיע למשחק הזה הכי מוכנים שאפשר. אנחנו מודעים למשחק הקשה שיש לנו, זו קבוצה מצוינת עם מאמן חדש – אבל זו עובדה שפחות מעניינת אותנו, אנחנו חייבים להתרכז בעצמנו, לבוא חזקים ולצאת למשחק הזה בטירוף כדי להביא את הנקודות, אנחנו עם הגב לקיר ואנחנו חייבים לנצח".


כהן. סיטואציה לא פשוטה להתמודד איתה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי