מלול בספק לבני יהודה, סילבס: "רוצה להמשיך בהפועל חיפה"

דור מלול
דור מלול | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת הקרב בשבת (19:45 בספורט3) שיכריע מי תשחק בפלייאוף העליון, המאמן דיבר במסיבת העיתונאים על השיחות להארכת חוזהו. המגן נפצע והחלטה לגבי שיתופו תתקבל בסמוך למשחק

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק הגורלי מבחינתה העונה, כשתתארח בשבת באצטדיון המושבה אצל בני יהודה (החל מ-19:45 בספורט3), משחק שבסיומו יוכרע מי מהן תהיה בפלייאוף העליון. הפועל חיפה זקוקה לנקודה כדי להבטיח את מקומה בין שש הראשונות, אך במועדון מכוונים לניצחון ולא מוכנים להסתפק בנקודה. 

המאמן חיים סילבס קיווה ליהנות מסגל מלא, אך אתמול נפצע המגן דור מלול, שלא סיים את האימון, ורק מחר ייקבע אם יהיה כשיר למשחק. סילבס עצמו אמר במסיבת עיתונאים: "אנחנו כבר חודש נמצאים במאני טיים של העונה וכל משחק הוא משמעותי – והחבורה שלנו יודעת לעמוד במשחקים ולהביא את התוצאות. יש לנו משחק שסוגר את הליגה הסדירה, אנחנו תלויים בעצמנו וננסה להביא את התוצאה הטובה ביותר".

המאבק על הפלייאוף: "אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות ובכל מקרה הגענו למצב בו הכל תלוי בנו. אנחנו במקום החמישי, במומנטום חיובי, הסגל התגבש ודרוך והמטרה להוכיח שאנחנו ראויים למקום החמישי".


מלול. בכרמל יקוו לראותו על הדשא בשבת (מאור אלקסלסי)

אם מורגש לחץ: "אנחנו חושבים רק על הצד החיובי ורוצים לעמוד במשימה. זה משחק אחרון וכולנו מבינים את זה. עניין ומתח רב וזה מה שיפה בכדורגל".

על בני יהודה: "היא הגיעה למצב הזה שהיא נלחמת על הפלייאוף, אז צריך לכבד אותה. זו קבוצה טובה שניצחה במשחקים משמעותיים, אבל מצד שני יש לנו את הרצונות שלנו. בכדורגל אין מגיע ונצטרך לעבוד בשביל לעמוד במטרה".

חוזה לעונה הבאה: "אנחנו מדברים על העונה הבאה וכולנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, אבל כרגע ממוקדים במשחק הקרוב ובגביע מספר ימים לאחר מכן. זה בלי קשר שאנחנו רוצים להמשיך את ההתקשרות בינינו".

בנושא אחר, הקבוצה עמדה אתמול לדין בעקבות האירועים סביב משחק החוץ מול מכבי נתניה. בדו"ח השופט נכתב כי המשקיף טען שהיו נהמות כלפי שחקן מכבי נתניה כארם ג'אבר וגם נזרקה קופסת סוכריות מיציע אוהדי חיפה כלפי שדרית הקווים. בחיפה הגיעו לבית הדין עם הוכחות לפיהן אותו אוהד אינו השמיע נהמות והדיין זיכה את הקבוצה מקריאות גזעניות, אך קנס את המועדון  ב-5000 שקלים על זריקת חפצים מהיציע.


אוהדי הפועל חיפה בנתניה. הקבוצה נענשה רק על השלכת חפצים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי