אלישע לוי: "אחרי עונה פחות טובה, אנחנו שמחים שזה תלוי בנו"

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

בני יהודה זקוקה לניצחון כדי להשתחל ברגע האחרון לפלייאוף העליון, המאמן אמר על כך: "אם הגענו למצב הזה, כנראה שמגיע לנו להיות שם". אז'ובל שב לאימונים, בן שמעון וגדיר לא התאמנו

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה תפגוש את הפועל חיפה פעמיים בתוך ארבעה ימים, בשני משחקים קריטיים שיכולים להשפיע על גורל העונה כולה. בשבת יארחו הזהובים את המשחק במסגרת מחזור סיום הליגה הסדירה (19:45 בספורט3), כאשר שתי הקבוצות נלחמות על מקום בפלייאוף העליון.

על פי מצב הנקודות בטבלה, בני יהודה חייבת ניצחון, בעוד החיפאים יכולים להישאר בשישייה גם במקרה של תיקו ואפילו הפסד, אם המשחק המקביל בין הפועל ת"א והפועל חדרה יסתיים בתיקו. ביום שלישי יפגשו בני יהודה והפועל חיפה שוב, הפעם בסמי עופר, במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

למאמן אלישע לוי יש כאב ראש גדול בכל הנוגע לאיוש ההרכב, בעיקר בחלק ההתקפי, לאחר שהחלוץ הצעיר רועי בן שמעון, שספג חבלה בשריר הארבע ראשי, מתקשה להתאמן והוא בספק גדול מאוד למשחק, כמוהו, גם מוחמד גדיר בספק לאחר שלא התאמן היום בשל מחלה. החלוץ השלישי בסגל, בן אז'ובל, סיים רק היום את עונש ההשעיה שלו ושב לאימונים, לאחר שיצא לפני כחודש להתרשמות בקבוצה קזחית בלי לקבל את אישור המועדון.

"אנחנו קודם כל שמחים שזה הגיע למצב שהדברים תלויים בנו", אמר אלישע לוי לקראת המשחק בשבת. "עבדנו מאוד קשה כדי להגיע למצב הזה ואנחנו שמחים על כך. אם כבר הגענו, אז נעשה הכל כדי שננצל את זה ולא נמעד".


סיים לרצות את עונש ההשעיה. אז'ובל (מאור אלקסלסי)

על חוסר היציבות לאחרונה ועל כך שהקבוצה לא ניצחה העונה פעמיים ברציפות: "דווקא יש יציבות. במשך שמונת המשחקים שאני כאן, אנחנו עם ניצחון, הפסד, ניצחון, הפסד באופן קבוע. חמישים אחוז זה סוג של יציבות. לא הצלחנו לנצח פעמיים ברצף בליגה והגיע הזמן שנעשה את זה. זה יהיה משחק מאוד קשה וזה גם מחזור כזה שכמה קבוצות נאבקות על שני מקומות שנותרו, אז זה בהחלט המאני טיים שלנו עכשיו ונרצה לנצח. אם הגענו למצב שזה תלוי בנו, אז כנראה שמגיע לנו להיות בפלייאוף לא פחות מכל הקבוצות שנאבקות איתנו. בשורה התחתונה, אם לא ננצח אז לא מגיע לנו".

סיכום הליגה הסדירה: "השנה הזאת הייתה פחות טובה מבחינת בני יהודה, אם אנחנו מסתכלים על הסטנדרטים שהמועדון הזה הציב לעצמו בשנים האחרונות. אני מקווה שהקהל יהיה איתנו ויבוא ויתמוך. בתקופה האחרונה יש שקט סביב הקבוצה, האווירה יותר טובה ואני חושב שזה פקטור של התוצאות. אני מקווה שיהיה לזה הפי אנד. שגם נצליח להיות בפלייאוף העליון וגם נעבור שלב בגביע".

המפגש הכפול מול הפועל חיפה: "אני מסתכל כרגע רק על המשחק הקרוב. לא מתייחס בכלל לגביע. מהניסיון שלי, יש לנו עכשיו את המשחק הכי חשוב שיכול להיות, לגמרי מאני טיים שלנו ומשחק שאין חזרה ממנו. מצד שני, צריך להתייחס לזה ששום דבר הוא לא אסון. להגיע ללא משקולות, לנטרל את הלחץ ולעשות הכל כדי לנצח. לחץ תמיד יש, גם בשבוע שעבר היה לחץ נגד רעננה, קבוצה שנלחמת על החיים שלה והשחקנים ידעו לבוא בשקט ובטחון. גם דרוכים וגם שקטים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי